Hoofdsponsor

1/24 Ford Woody 1929 [wip]

Schaal 1/24 - 1/25
Mooitje geworden Marc, is opnieuw eens iets anders. Die chromen uitlaatstukken zou ik persoonlijk van binnen zwart gemaakt hebben, zien er nu te nieuw uit.
Kan aan de foto liggen maar staat het rechter achterwiel niet schuiner dan het linkse?
 
Erwin bedankt voor je reactie , inderdaad het staat een haartje schuiner maar ik heb de foto's genomen op een rolgordijn om een egale achtergrond te krijgen en daar stond hij wel op een vouwtje wat het effect nog verergerd
Die uitlaatstukjes komen in het zwart inderdaad , ligt aan mij hoor als ik iets denk dat het klaar is kan ik er niet snel genoeg beelden van maken dat is een van mijn zwakheden dat het op dat moment niet snel genoeg kan
Marc
 
da ken ik Marc, als de bouw bijna af is wil ik ook fotokes maken en vergeet ik ook meestal zo'n dingen.
 
Leuke en mooie wagen geworden... als je hem beu bent, mag je hem altijd in mijn Ford vitrinekast komen zetten... ;)
 
Toch een heel leuk karretje geworden Marc :) surfplank ziet er ook prima uit hoor.

Heel fijne ketting vind men bijv. hier bij TM-Models
Op de foto is de fijnheid niet te herkennen en er zijn geen maten vermeld, maar ik heb deze
ketting met eigen ogen gezien en zijn voor 1:24 méér dan geschikt !

groet ;)
 
Marc heel mooi auto'tje geworden en een lief surfplankje, een heel mooi resultaat
 
Tof gedaan en hou wel van combinatie hout en ijzer bij auto's .
 
Marc bij deze fot moest ik direct aan u denken.

Titel: T-Ford op de Achterhakkers bij hoog water in 1928. (RAD 555_10007)

Toen konden auto's nog dansen, of hoog water in Dordrecht.

Later vestigde Ames zich op de Brouwersdijk en verkocht VW en Audi's.

attachment.jpg
 
Heb hem zien staan en bewonderd en vond hem zeer geslaagd.
 
Mooie foto, roept spontaan herinneringen op aan de vroegere zwart filmpjes "comedy capers" :dry:
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan