Hoofdsponsor

1/24 Ford Woody 1929 [wip]

Schaal 1/24 - 1/25
Wow das sympathiek kan je er eentje missen ? En wat is de kost dan graag die van 8cm A.U.B.
Marc
 
PB je adres maar even Coachke dan komt de plank jou kant op.
 
Marc, indien je het begin van de surf boards wil weten moet je toch even de geschiedenis induiken.

https://www.google.com/search?q=sur...KLjAhVLK1AKHYrDA64Q_AUIECgB&biw=1920&bih=1057

Daar zie je de evolutie van de surfplanken.
Vroeger, pre-WO2, meen ik te weten dat er slechts weinig of geen surfboards waren met vinnen achteraan of met verhoogde tip. De meeste waren werkelijk planken, het liefste uit een bepaalde boomsoort in Hawaï. Pas in de jaren '50 zijn de "moderne" surfboards er door gekomen.
Aan jouw de keuze.
 
Dank u Erwin heb weeral wat bijgeleerd
Marc
 
Leuk idee om een surfboard toe te voegen :)
Misschien deze niet in flitsende kleuren schilderen maar afwerken als blank gevernist.
Past mooi bij "Woody" is mijn idee...
 
Beste Ron de surf plank is aangekomen spijtig genoeg in twee stukken de vin is afgebroken door de extreme voorzichtigheid van de post gelukkig heb ik de delen nog alemaal en kan ik de breuk mooi lijmen nogmaals bedankt
Marc
 
Graag gedaan en jammer van de breuk maar is gelukkig goed te repareren hoor ik :)
 
Dat is nog eens geluk bij een ongeluk.Succes verder.
Marc S.
 
Dank u Marcske komt wel goed hoor
Marc
 
Beste vrienden Coachke heeft enorme pech niet modelbouw gericht maar persoonlijk
Woensdag moest ik voor mijn suiker op controle en ook om nieuw materiaal zoals test strips , naaldjes enz en ook voor de eerste keer op gesprek om te kijken hoe ik evolueer , daar waren ze laaiend enthousiast over beter kon het in feite niet want het goede nieuws is dat ik misschien de toekomst minder of niet meer zal moeten insuline spuiten ik zit ver onder de normale waarden das goed he ?
maar nu komt het we moesten ( mijn vrouwke gaat altijd mee ) er om 11 uur zijn , en omdat den deze niet graag te laat komt zaten we er al om 10 uur is maar 5 minuutjes rijden van bij ons thuis
Nu dat duurde en duurde tot 12 uur eer het aan ons was en om kwart na twaalf moest ik voor een MRI gaan aan de andere zijde van de kliniek dus ferm te laat
Nu van al dat lange zitten en omdat ik zo veel vermagerd ben heb ik niet veel vet meer aan mijn billen en moet ik een zenuw geplet hebben tot nu toe kan ik practisch niet gaan en nu vanavond begint het te beteren 2 nachten niet geslapen , vanalles gesmeerd maar dat helpt maar even he , en het ergste is dan nog dat ik werken moest , het is geen verplichting maar dat was belooft en anders stapelt het vuil zich daar op aan de carwash dus ik naar daar gepikkeld gelukkig is het aan het beteren en kan ik terug mijn aandacht op het bouwen zetten
Morgen prentjes om te kijken
Doei mannen en vrouwen als die erbij zijn
Marc
 
Spijtig te lezen Marc, hopelijk gaat het spoedig de goede kant op.
 
Beterschap Marc ! wel tof dat het zo goed gaat met de suikerhuishouding :)

Mazzels oNYSjg.gif
 
Dank u voor het medeleven het is iets raar want nu zit mijn kuit volledig in kramp , na het eten ga ik een kersenpit verwarmen en dat hielp toch een beetje
Als het blijft voortduren zal ik naar de dokter moeten gaan maar die is in verlof op dit moment
grt
Marc
 
Thanksssss Modest ondertussen betert het zienderogen kan al een beetje terug normaal stappen
Komt wel goed beste vrienden
Grt
Marc
 
Beste forumenaars ;) hoe stom kan je soms zijn en die stomme ben ik nu waarom?
Wel kameraden ik was de trotse eigenaar geworden dank zij Ron van een surf board ( 1/24 ) na herhaalde schilderpogingen en herstellingen aan de vin ( zwaard ? ) was het toch gelukt om ze mooi te krijgen er zaten een paar uitwerppuntjes in die ik moeilijk weg kreeg uiteindelijk was het goed , ik had ze in een speciaal zilver kleur van " Alclad " de basis voor Candy kleuren gespoten
Nu de versiering wat en hoe , gisteren avond eraan begonnen het moesten vlammen zijn
Ok het board op een schuursponsje gelegd dat ik niks kon beschadigen ( de schuurzijde was er wel al af hoor ) , brede papier tape over gekleefd en ik begon te tekenen en het werd goed
Het boeltje voorzichtig uitgesneden en eerst de randen met fel oranje gespoten om verder te gaan met rood en wow ik was uiterst tevreden omdat het zo een prutswerkje was , even laten drogen wat vrij snel ging om voorzichtig te tape te verwijderen , pas dan kwam de tegenslag de vlammen stonden achterste voor
Geen erg in gehad met dat het board op dat sponsje lag en de tape nog breed was , spijtig en dat betekent opnieuw alles afschuren en opnieuw beginnen
Kijk zelf maar

attachment.jpg

Marc
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan