Hoofdsponsor

1/25 OL-49 Poolse stoomloc 1/25

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoewel ik had gehoopt vandaag weer een flink stuk verder te geraken moet ik tot mijn spijt melden dat het slechts een geringe update geworden is.

Op de foto zien we twee van de drie assen, de derde zal er totaal anders uitzien.
En drie van de zes grote wielen.

attachment.jpg

*En nu maar hopen dat niemand's OCD problemen heeft de de onderste boven liggende snijmat.
 
Wel... het is in ieder geval weer een update, klein maar fijn zeg ik ;) méér nog..... ik ben er ondersteboven van :P

groetels ;)
 
Bedankt Peter, maar helaas was vandaag nog de enige dag voor de rest van de maand (denk ik) dat ik had kunnen bouwen.
 
Vergeef me dat ik zo vrijpostig ben, maar heeft dat ook te maken met het herstel van jouw oog ?

groet ;)
 
Vergeef me dat ik zo vrijpostig ben, maar heeft dat ook te maken met het herstel van jouw oog ?

groet ;)

Neen, helemaal niet, Peter (mijn oog kan niet meer herstellen) het heeft gewoon te maken met mijn drukke werkschema.
 
Oei, dat is een lastige handicap voor modelbouw. Maar door gewenning zal dat toch niet een grote hindernis hoeven zijn lijkt mij ?

Werkze ;)
 
Vandaag ben ik er toch in geslaagd nog wat werk te verzetten, blijkbaar was het nationale "wieltjesdag" hier.
attachment.jpg

Behalve de zes grote wielen op de foto zijn er nog vier kleinere gemaakt ook.

Ondertussen hebben ze ook al een laagje spuitplamuur mogen ontvangen.
 
Blijft mooi om te volgen Dany, hoe klein de update ook is.

Fred
 
Op het eerste zicht is het niet te zien dat dit papier is :nowink:
Goed bezig dus ;)
 
En met een rood jasje zien de wielen er dus zo uit. Op de foto zie je nu ook de vier kleinere exemplaren die voor en achter de hoofdassen komen.

attachment.jpg
 
Gisteren heb ik eindelijk nog een drietal uurtjes kunnen freubelen aan de Ol-49, meer bepaald aan een stuk van de voorste ophanging.
Het was puzzelen, zweten, eigen fouten herstellen en vloeken maar uiteindelijk is er toch weer een stukje meer ...
attachment.jpg

Het onderdeel zoals op de foto bestaat eigen lijk uit (ongeveer) 20 stukjes en is nog niet helemaal volledig.
 
Zie.. weeral een vordering. Ziet er solide uit Dany.
Zou je niet zeggen dat er wel 20 deeltjes in zitten.

opgevouwen groet ;)
 
En we hebben er weer een stukje bij, deze is de derde as waar ik het in een eerdere post over had. Een nogal koppige sub-assembly waar ik uiteindelijk weer mijn toevlucht heb moeten zoeken bij fusion 360 en de 3d printer.

attachment.jpg
 
Geen kit voor de lichthartigen dus...
Als ik het goed zie heb je die 8-zijdige delen aan de as geprint.

Mooi dat je een 'stagnatie' zo kan oplossen :)

mazzels ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan