Hoofdsponsor

Anders / onbekend Citroën "Super H"

Erwin

V.I.P.
V.I.P.
Lid geworden
5 feb 2009
Berichten
10.341
Op de rocade Michelin moet er een voertuig komen en de keuze viel op een gepimpte Citroën die beter op een race parcours zal staan dan een gewone truck. De keuze viel op deze Citroën "Super H", beetje geïnspireerd op Superman.

attachment.jpg

attachment.jpg

2 bouwplaten geprint op papier 160gr.

attachment.jpg

Het chassis.
Doe het niet graag snel maar deze moet af zijn tegen zondag want dan moet hij op show.

attachment.jpg

en de body.
De vlammen zullen opvallen alsook de uitgebouwde wielkasten en de gepimpte wielen.
 
Een " H" hotrod hoe tof is dat niet he ge hebt al een rat " H" he ;)
Marc
 
Ha Erwin.
Goed bezig. Ik neem aan dat ik hem zondag dan wel zal zien, hé.
Ik kom ook naar Middelkerke...;)

Grts,
Joost
 
Beloofd weer een hele mooie te worden
 
Zal een knappe worden want zit nu toch in uw vingers he.
 
Weer goed op weg Erwin, als deze niet meer zouden lukken bij jou......jij hebt zoveel ervaring met dit model :D

Fred
 
Ziezo, hij is afgewerkt.

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

Iets te snel afgewerkt naar mijn goesting en de pasvorm was ook niet alles, regelmatig moeten bijwerken of het was een scheve Citroën geworden.
Tevens was er geen duidelijke uitleg wat waar moest komen en wanneer, zeker een probleem bij de wielen, maar uiteindelijk hebben we er toch weerom één bij in de collectie.
Denk dat de volgende er ééntje zal worden uit de "Tour de France" collectie.
 
Mooi, ergens lijken de vlammen op de voorste spatborden omgekeerd te staan... de rest geeft het gevoel naar achter te wijzen, en deze naar voren...
 
Mooi, ergens lijken de vlammen op de voorste spatborden omgekeerd te staan... de rest geeft het gevoel naar achter te wijzen, en deze naar voren...

Je hebt daar een punt maar dan zijn ze verkeerd geprint geweest want de spatborden kunnen niet anders geplaatst worden.
Gek, was mij zelfs nog niet opgevallen.
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan