Hoofdsponsor

1/24 Nissan Skyline 2000 GT-R (Tamiya)

Schaal 1/24 - 1/25

Modestforest

Well-known member
Registered
Lid geworden
27 nov 2014
Berichten
1.065
Beste Medebouwers,

Ik heb er nog eentje gebouwd , deze was bedoeld als vlug tussendoortje, t'is wel anders afgelopen , het ding werkte tegen en wat verkeerd kon gaan is ook verkeerd gegaan , zo is dat spoilerke op de achterkant driemaal herspoten wegens vlekken , of erdoor geschuurd bij het polijsten , ook het glaswerk was een pain in the.... slechte pasvorm ,lijmvlekken door de slechte pasvorm...
Voor de motor heb ik wat bougiekabels toegevoegd wegens anders wat kaal , soit , het is niet mijn beste werk maar overall ben ik niet ontevreden over het resultaat :

attachment.jpg

het doosje

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

Nog eentje met zijn recentere broertje

In de stash ligt nu nog één GT-R , de meer recentere versie van deze toch wel onderschatte superwagen (is mijn mening he ;) )

Greetzzzzzzzzzzzz Modest
 
Wow Modest geweldig wagentje en de motor ziet er geweldig uit mooi model in feite is het nakomer van mijn eerste auto
Knap gedaan
Marc
 
Knappe werken... en een redelijke collectie al zo te zien....;)
 
Mooie projecten !!!!!
Knappe afwerking !!!!
 
Is dat de eerste uit de fameuze "Skyline" series welke hier praktisch onbekend is/was?
Heb zelf nog een Bluebird gehad maar da's een klasse lager natuurlijk.
 
Als ik het goed begrepen heb is dit de eerste Skyline waar een GT-R versie van is gemaakt dat is zo doorgegaan tot en met de R 34 vanaf de R 35 is de GT- R een apart model geworden.
Bedankt voor de reacties aan iedereen


Greeetzzzzzz Modest.
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan