Hallo beste bezoeker Als je dit leest betekent het dat je nog niet bent geregistreerd, er zijn toch een aantal voordelen door te registreren in onze vriendenclub, je kan er vele vragen stellen over uw project, je kan je foto's op het forum plaatsen en tonen, en er is een live chat functie, en nog vele meer mooie dingen om te zien. Registreer vlug, het is gratis :) Click here Onmiddellijk na registratie krijg je van het forum een E-mail om je registratie te activeren, vergeet dus niet je mail te bekijken. Ons forum is een actief forum, dus mensen die 7 dagen na registratie nog geen post naast hun naam hebben, worden terug delete, we doen een ledenstop als we 700 actieve leden hebben, we zitten op 450 ongeveer. Mvg
Nog geen titel op deze moment. - Pagina 13
Pagina 13 van 13 EersteEerste ... 3910111213
Weergegeven resultaten: 181 t/m 195 van 195

Discussie: Nog geen titel op deze moment.

Goede topic beantwoorder Michel's schermafbeelding

Standaard

Ik heb net je draadje bekeken en ik kan niets anders toevoegen dan: prachtig werk !
    Groeten,

Michel.

Standaard

Wederom dank voor de interesse.

Voorbereidingen dak zijn geplaats maar zal eerst het onderstel beginnen omdat later eerst de figuren (ben ik nog niet gestart) nog in de tram worden geplaatst om dan het dak af te werken.
    Verwacht geen technische wonderen van het gestel want ga voort op de foto's die ik gemaakt heb en was moeilijk van de zijkant op mijn buik .

Laatst gewijzigd door Pascal; 07-11-19 om 17:36
    Pascal

Standaard

Opnieuw mooie vorderingen Pascal, dat scratchen ligt je duidelijk wel.
    Share your knowledge, it's a way to immortality.

Standaard

vind ik best hoogstaand hoor ziet er erg mooi uit

the end-product is not the model, but the knowledge of the building process itself

Standaard

Wow Pascal hoe geweldig is dit , ik sta telkens weer versteld van uw werkjes knap man echt waar
    Marc
    Met passen en meten word veel tijd verscheten wie het niet doet werkt niet goed

Standaard

Pascal,

Werkelijk een heel mooie bouw.
    Elk detail is verzorgd en je laat ondertussen ook zien wat er mogelijk is in de scratchbouw.
    Dit wordt een prachtig diorama.

Mvg
    Airbus56
    Laatst gewijzigd door airbus56; 10-11-19 om 19:19

Standaard

Pascal dit is echt een bijouke, ik heb net als Coachke het genoegen mogen hebben om ook nog met zulk ding naar de koekestad te mogen rijden. en ik denk zelfs dat tram 2 de laatste was die nog met zulke types reed
    Bedankt en vriendelijke groeten
    Rudi 3290

Standaard

Bedankt nogmaals voor jullie interesse en dat sommigen de tram herkennen van vroeger.
    Toch na de laatste foto’s die ik gepost heb en dacht dat het onderstel klaar was klopte het verhaal niet meer en kon mijn vinger er niet op leggen wat het was.
    Het duurde even voor ik het zag en begreep dat de ingrepen link gingen worden in dit stadium maar eens je het weet en de oplossing kent laat het je niet meer los(Het geheel moest enkele mm zakken).
    Dus met een ei in de broek heb ik in de bodem wat ruimte geslepen met gevolg dat ik er wat door ben gegaan.
    De wielen zijn kleiner gemaakt en wat me meer zorgen baarde was om de zijpanelen inkorten.
    Toch is het al bij al goed mee gevallen en ben ik tevreden zodat ik van hier uit verder kan.
    Ik schrijf dit maar om mee te geven dat ik dit maak met vallen en opstaan maar ook met ontzettend veel plezier

Pascal

Standaard

Awel Pascal, bewondering voor je inzet.
    In het Engels zeggen ze "you could have fouled me", je had er mij kunnen opleggen maar dat zou ik je in dit geval zeker niet kwalijk genomen hebben. Wie weet er nu zoiets?
    Maar het feit dat jij het wist en dat het je niet losliet en dat je uiteindelijk toch bent overgegaan tot verbetering strekt je volledig tot eer man. Chapeau !

Standaard

Dank u Erwin maar jullie zijn niet anders en doen dit ook daarom is dit een geweldige site.

Technisch moet je zoals al eerder gezegd niets verwachten maar wat ik zie kan ik proberen te maken.

Laatst gewijzigd door Pascal; 10-11-19 om 13:32
    Pascal

Bijna Goddelijke forum Lid Roy vd M.'s schermafbeelding

Standaard

Klinknagels gelukt, zo te zien!
    * Mijn dochter Karmijn en ik bouwen een Tamiya 1/12 Honda F1-wagen en vloggen hierover op Youtube.
    * Ben je beginnend of wat gevorderd modelbouwer en zoek je eenvoudige maar nuttige tips?
    * Bekijk dan onze video's, hier is een afspeellijst. Of klik hier om je te abonneren, zodat je niets mist.

Standaard

Jawel Roy en nog wat vorderingen.

Pascal

Standaard

Onderstel is voor mij klaar en kan aan figuren beginnen alvorens het dak te maken.

Pascal

Standaard

Prachtig Pascal !

Standaard

Pascal schitterend werk
    Groet Aris.

Werk voorbereiders bereiden voor, voor dat er iets is, om voor te bereiden.
    Komt het idee, dat is voor bereid, even uit de kast pakken.
    Gedachten zijn wel krom, onnavolgbaar, maar binnen 5 minuten, ligt het voorbereide plan op tafel

Pagina 13 van 13 EersteEerste ... 3910111213

Publiceer dit draadje en maak Modelbouw@BE bekend op:

Publiceer dit draadje en maak Modelbouw@BE bekend op:

Regels voor berichten