Hoofdsponsor

1/35 Occupied Antwerp, autumn 1940 [wip]

Opnieuw mooie vorderingen Pascal, dat scratchen ligt je duidelijk wel.
 
vind ik best hoogstaand hoor ziet er erg mooi uit
 
Wow Pascal hoe geweldig is dit , ik sta telkens weer versteld van uw werkjes knap man echt waar
Marc
 
Pascal,

Werkelijk een heel mooie bouw.
Elk detail is verzorgd en je laat ondertussen ook zien wat er mogelijk is in de scratchbouw.
Dit wordt een prachtig diorama.

Mvg
Airbus56
 
Laatst bewerkt:
Bedankt nogmaals voor jullie interesse en dat sommigen de tram herkennen van vroeger.
Toch na de laatste foto’s die ik gepost heb en dacht dat het onderstel klaar was klopte het verhaal niet meer en kon mijn vinger er niet op leggen wat het was.
Het duurde even voor ik het zag en begreep dat de ingrepen link gingen worden in dit stadium maar eens je het weet en de oplossing kent laat het je niet meer los(Het geheel moest enkele mm zakken).
Dus met een ei in de broek heb ik in de bodem wat ruimte geslepen met gevolg dat ik er wat door ben gegaan.
De wielen zijn kleiner gemaakt en wat me meer zorgen baarde was om de zijpanelen inkorten.
Toch is het al bij al goed mee gevallen en ben ik tevreden zodat ik van hier uit verder kan.
Ik schrijf dit maar om mee te geven dat ik dit maak met vallen en opstaan maar ook met ontzettend veel plezier


attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg
 
Awel Pascal, bewondering voor je inzet.
In het Engels zeggen ze "you could have fouled me", je had er mij kunnen opleggen maar dat zou ik je in dit geval zeker niet kwalijk genomen hebben. Wie weet er nu zoiets?
Maar het feit dat jij het wist en dat het je niet losliet en dat je uiteindelijk toch bent overgegaan tot verbetering strekt je volledig tot eer man. Chapeau !
 
Dank u Erwin maar jullie zijn niet anders en doen dit ook daarom is dit een geweldige site.

Technisch moet je zoals al eerder gezegd niets verwachten maar wat ik zie kan ik proberen te maken.

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg
 
Laatst bewerkt:
Jawel Roy en nog wat vorderingen.

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg
 
Onderstel is voor mij klaar en kan aan figuren beginnen alvorens het dak te maken.

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg
 
Ik vind het echt heel knap wat je laat zien Pascal, vol bewondering!

Fred
 
Dank u en vandaag wat passagiers geplaatst.
De figuren zijn overbekent en tracht altijd wat te combineren om ze te laten leven op een of ander manier (dat is het idee althans).

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg
 
Knap wat je allemaal uit wat plastic card en profieltjes tevoorschijn hebt getoverd :wizard:
 
Wow wat is dit fantastisch echt knap werk
Ge zijt nen krak Pascal
Marc
 
grote klasse Pascal !! jouw tram doet niet onder voor het model van Miniart. Knap werk Applaus
 
Dank u vriendelijk.

Wat schilderwerken op figuren waar ik eigenlijk op uitgekeken ben maar ze zijn nodig.
Alsook een poging tot het maken van een kepie van onze rijkswacht jaren dertig maar ik denk dat ze tot ver in de jaren zestig hetzelfde zijn gebleven?

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg
 
Alle wegen leiden naar Rome, maar ze zijn niet allemaal even kort. Toch een zeer mooie oplossing en voldoet volledig aan de eisen denk ik. Mooi friemel werk ook de rest. Laat u niet verleiden tot te veel macro foto's, het doet afbreuk aan je prachtig werk.

grtx jan
 
knap die kepie... ik denk dat ik niet wil weten hoelang je daarmee bent bezig geweest...
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan