Hallo beste bezoeker Als je dit leest betekent het dat je nog niet bent geregistreerd, er zijn toch een aantal voordelen door te registreren in onze vriendenclub, je kan er vele vragen stellen over uw project, je kan je foto's op het forum plaatsen en tonen, en er is een live chat functie, en nog vele meer mooie dingen om te zien. Registreer vlug, het is gratis :) Click here Onmiddellijk na registratie krijg je van het forum een E-mail om je registratie te activeren, vergeet dus niet je mail te bekijken. Ons forum is een actief forum, dus mensen die 7 dagen na registratie nog geen post naast hun naam hebben, worden terug delete, we doen een ledenstop als we 700 actieve leden hebben, we zitten op 450 ongeveer. Mvg
Nog geen titel op deze moment. - Pagina 16
Pagina 16 van 16 EersteEerste ... 61213141516
Weergegeven resultaten: 226 t/m 229 van 229

Discussie: Nog geen titel op deze moment.

Standaard

knappe build pascal mooie extra's

Standaard

Dank u voor lovende woorden en we blijven ons best doen.
    Wat het inzetten betreft in Hoboken zal ik beoordelen als hij volledig af is want op gebied van scratchwerk ben ik echt nog een beginneling hoor .
    Toch na een paar dagen droogtijd van vernis ben ik vandaag wat verder gegaan met het afwerken van de lampen die nu verder geschilderd kunnen worden.
    De foto's laten zien hoe ver ik vandaag sta met de werken . De borden en de stroomgeleider staan nog los omdat ik het dak nog wat wil bijschilderen en verweren.

Pascal

Standaard

Alle dagen beter en beter.
    Share your knowledge, it's a way to immortality.

Standaard

hallo hoe geweldig is dat , zeg Pascal ik wist niet dat die wrijfletters nog bestonden , vroeger veel gebruikt ziet er met de moment beter en beter uit
    Marc
    Met passen en meten word veel tijd verscheten wie het niet doet werkt niet goed

Pagina 16 van 16 EersteEerste ... 61213141516

Publiceer dit draadje en maak Modelbouw@BE bekend op:

Publiceer dit draadje en maak Modelbouw@BE bekend op:

Regels voor berichten