Hoofdsponsor

1/32 Gift of the occupation army [wip]

Ik kan maar één ding zeggen: subiliem, die paardenogen net echt, heel mooi diorama, een mooi schilderij maar dan in 3D.

Grtz Bart
 
Hier is inderdaad enkel lof en trompetgeschal te brengen voor je prachtige prestatie.
 
duim-omhoog-emoticon-39250590.jpg

Top werk en origineel.
 
Ja Pascal dat is inderdaad superklasse . Dat aanbrengen van stillwater op de ogen is een heel goede tip, resultaat is heel realistisch. Als ik nog een tip mag geven ,met de punt van een nr 11 scalpel fijne inkervingen maken in de manen van de nek en de staart en dan nog wat schaduwen. Willy.
 
Jawadde dadde...

(lange stilte wegens mond opengevallen)

Grt,
Joost
 
Nogmaals bedankt allemaal.
Ja Willy dat is nog een aandacht punt dat ik zal moeten in het oog houden telkens weer.
De manen zijn green stuff en had dit direct moeten doen voor het uitgehard was.
Toch heb ik weer wat bijgeleerd door dit werk.
Topic mag afgesloten worden waarvoor dank.
 
Pascal, als we ooit nog eens terug normaal gaan leven en er zijn opnieuw beurzen en wedstrijden dan MOET je deze inzetten man, compleet met de foto van het originele schilderij.
Dit model verdiend internationale erkenning! Prachtstuk, alleen al omdat je het aangedurfd hebt om aan een dergelijk project te beginnen.
 
Pascal ,je hebt weer een prachtstuk gemaakt historisch correct en op een schaal 1/35 een dio die je nergens gaat vinden het hoort thuis in het museum te Brussel op niveau 1 net aan de ingang op een marmerstuk net voor de uniformen uit 1930.... luc
 
Je blijft telkens iedereen verassen met je werk.Ongelooflijk hoe je dit weer voor elkaar gekregen hebt.Gewoonweg FANTASTISCH.
Marc S.
 
Ja Erwin da is waar maar ik zal al blij zijn dat ik het eens in het echt zal mogen aanschouwen op onze leden dag ?????????????
Dat is het enigste wat ons hier stoort aan de Lock down dat we niet naar beurzen of onze leden dag niet kunnen beleven ( ik spreek nu wel voor ons he Liliane en ikke ) we zijn dat gewoon van nergens naar toe te gaan door ons Lilianeke haar rug he
Mannen houd het veilig en gezond
Marc
 
Erg goed gelukt Pascal, ik wou dat ik het kon.
 
Amai mensen .
Bedankt voor de mooi commentaren en laat ons inderdaad hopen dat het normale leven snel terugkeert.
 
Hey,

Pascal, de meeste woorden zijn al gevallen en sluit me volmondig aan bij hun.
Op de nationals moet je deze inzetten onder de 'Belgische' categorie, gegarandeerd een dikke prijs hiermee.
Uiteraard zal dit jaar er geen wedstrijd zijn op de nationals wegens het corona-gedoe. Maar mocht je gaan is tentoon stellen een must.
Heel knap werk hoe je dit alles van de foto/schilderij tot leven hebt gebracht. Knappe prestatie makker... :);)
 
Dank u wel.
Als jonge knaap werd ik al aangetrokken door dit schilderij.
De eerstkomende wetstrijd zullen de tafels er van een paar km lang moeten zijn denk ik.
Want er is toch al wel wat gebouwd heb ik de indruk.
 
Beste Pascal,

Ik kan echt niets toevoegen aan de commentaren die hiervoor reeds zijn gegeven.
Dit is inderdaad een heel origineel diorama, met uiterste zorg en precisie uitgevoerd. Dioramabouw van zeer hoog niveau en zoals reeds enkele keren aangehaald een absolute topper op eender welke wedstrijd.
Ik kijk reeds uit naar je volgende project.
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan