Hoofdsponsor

1/24 Chevy Impala Hardtop 1959 [wip]

Schaal 1/24 - 1/25
@Erwin:het is inderdaad een naad wat je ziet maar eens de motor geplaatst zie je dat niet meer.Ben wel aan het overwegen om die naad toch zoveel mogelijk weg te werken.
Voor de rest allen bedankt voor de mooie reacties.
Marc S.
 
Bij de volgende foto's zie je dat de motor is geplaatst en ook de bodem is klaar.

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

Marc S.
 
Ik had graag eens de uitlaat van dichter gezien, maar ik zie piepkleine fotokes en inzoomen helpt ook niet echt :(

Greetzzzz Modest.
 
Ik zal proberen nieuwe foto's te maken. Ik weet niet hoe het komt maar deze keer lukte het niet om foto's op te slagen op de laptop en daarom heb ik alles gedaan met de tablet.
Marc S.
 
Hier dan nieuwe foto's want ze waren de bij de laatste post te klein.

attachment.php


attachment.php


attachment.jpg

attachment.jpg

Marc S.
 
yep, fijn formaat foto's :) (maar twee ervan laten zich niet zien..)
 
Mooi werk, foto's 2 op een mooi formaat
 
Mooie werken bezig hier.
 
Dat ziet er zeer goed uit hé, ik volg de bouw op de voet.
 
Het is eventjes geleden dat ik hier nog iets gepost heb maar ik heb nu de tijd gevonden om het interieur aan te pakken.

attachment.jpg

En dan nu een dryfit.
attachment.jpg
Op de rugleuning van de achterbank moet nog een chroomstuk geplaatst worden maar de chroomdelen liggen momenteel in de bleek.
Marc S.
 
Wel , helemaal een stijl van in die jaren , heb je fijn gedaan Marc
Marc
 
Mooi hoor en ziet er stukken beter uit dan die plastic saaie interieurs van tegenwoordig
 
Het interieur is volledig klaar waarvan ik jullie nu een dry-fit laat zien.

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg
Marc S.
 
Ik ben helemaal mee, terug naar “The sixties” (1959 of bijna toch…;)).
Veel chroom, flashy kleurtjes, mooi uitgebouwde en gestroomlijnde auto’s. Een stukje nostalgie in het klein.
Mooie kleurcombinatie van het interieur met het koetswerk.
Alle stappen tot hiertoe zijn mooi uitgevoerd, succes verder.

Mvg
airbus56
 
De impala is op zijn einde gekomen.De motorruimte had ik eerst in het mat zwart gezet maar dit heb ik veranderd in zwart satijnglans.Zoals je zal zien heb ik ook een beetje roest aangebracht zodat hij er uit ziet als een mooi overgebleven exemplaar dat met de tijd wel wat aandacht nodig heeft.Dan rest me nu nog enkel het tonen van de eindfoto's.

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

Marc S.
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan