Hallo beste bezoeker Als je dit leest betekent het dat je nog niet bent geregistreerd, er zijn toch een aantal voordelen door te registreren in onze vriendenclub, je kan er vele vragen stellen over uw project, je kan je foto's op het forum plaatsen en tonen, en er is een live chat functie, en nog vele meer mooie dingen om te zien. Registreer vlug, het is gratis :) Click here Onmiddellijk na registratie krijg je van het forum een E-mail om je registratie te activeren, vergeet dus niet je mail te bekijken. Ons forum is een actief forum, dus mensen die 7 dagen na registratie nog geen post naast hun naam hebben, worden terug delete, we doen een ledenstop als we 700 actieve leden hebben, we zitten op 450 ongeveer. Mvg
1/24 - 1/25 Chevy Impala Hardtop 1959 [wip] - Pagina 2
Pagina 2 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 16 t/m 30 van 48

Discussie: Chevy Impala Hardtop 1959 [wip]

Standaard

Ziet er mooi uit spettert gewoon van mijn beeldscherm af.
    Groet Aris.

Werk voorbereiders bereiden voor, voor dat er iets is, om voor te bereiden.
    Komt het idee, dat is voor bereid, even uit de kast pakken.
    Gedachten zijn wel krom, onnavolgbaar, maar binnen 5 minuten, ligt het voorbereide plan op tafel

Standaard

Ziet er goed uit Marc.
    Share your knowledge, it's a way to immortality.

Standaard

Ik ken weliswaar niet veel van Amerikaanse oldtimers, maar wel van mooie lijnen.
    En deze heefd ze zeker... goed bezig.
    Dany
    Op de werkbank : Cn2t "Las", OL49 Poolse Stoomloc
    In de koelkast : Revell 1/400 Aïda

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door oldieman Bekijk bericht
    e vernis spuit ik met de spuitbus afkomstig van het merk sensys ooit eens gekocht bij brico.Naar het schijnt nu niet meer verkrijgbaar.
    Sencsys is het huismerk van Brico. Hier in Brugge althans staan de spuitbussen van Sencsys (ook de vernis) nog steeds in de rekken; en op de website van Brico staat hij ook nog te koop.

Mooie wagen trouwens, benieuwd naar het vervolg.

Groeten,

Dirk

Standaard

Hier in de brico kan je die merken ook nog verkrijgen heb ik gezien,zelf gebruik ik een ander mat vernis aangezien ik enkel de legervoertuigen bouw die mij nauw aan het hart liggen ,maar toch moet ik nageven dat je heel mooi werk levert en je groeit steeds bij elke nieuwe bouw.

Standaard

Dirk en Cargomaster dat is raar want een klein jaartje geleden stond er in Wilrijk alleen nog maar een paar kleine spuitbusjes van Sencis en daarna alles van Dupli color want ikzelf gebruik die vernis ook graag omdat hij zo mooi blinkt , maar is het bij mij zero paint geworden
    Marc
    Met passen en meten word veel tijd verscheten wie het niet doet werkt niet goed

Standaard

Dat komt omdat de boeren van de parking altijd wat achterkomen hè Marc 😄😄😄😄😄
    @ oldieman. Strak gespoten hoor , al vind ik de kleur wat flets , maar ieder zijn eigen smaak hè.

Greetzzzzzzz Modest.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Modestforest Bekijk bericht
    Dat komt omdat de boeren van de parking altijd wat achterkomen hè Marc 😄😄😄😄😄
    @ oldieman. Strak gespoten hoor , al vind ik de kleur wat flets , maar ieder zijn eigen smaak hè.

Greetzzzzzzz Modest.
    Ben ik zo zeker nog niet van Modest:

https://www.brico.be/fr/makers/searc...Sencsys+vernis

Ik deni eerder dat jullie brico vestiging wat achter loopt.
    Zelfs op de brico website nog beschikbaar...

Dirk

Standaard

Beste Dirk en andere kameraden ik heb sindsdien niet meer gaan kijken maar ofwel zijn het de winkel geranten die het beslissen van de aankoop van producten naargelang de vraag van de klant , ofwel hadden ze hun overstock verkocht dan kan ook want op zich vond ik het betaalbare spuitbusjes van goede kwaliteit
    Weet ge als ik er nog eens kom zal ik eens kijken of ze ze nog verkopen
    Marc

Standaard

Het stond misschien wat verkeerd geschreven , maar ik ben zelf een boer van de Brugse parking hè 😄

Standaard

Komt wel goed he , een grapje kan altijd in deze tegenwoordige te serieuze wereld waar men niks meer mag
    Marc

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Modestforest Bekijk bericht
    Het stond misschien wat verkeerd geschreven , maar ik ben zelf een boer van de Brugse parking hè 😄
    Niks aan de hand hoor Modest :-). Ikzelf ben geboren in Turnhout, gewoond in Mol, Geel, Anderlecht, Brussel stad, Brakel, Zaventem & de laatste 20 jaar in Brugge. Beetje van overal dus.

Standaard

Wow het reizend volkstheater en het maakt toch niks uit he het is de mens die telt eender vanwaar hij komt
    Marc

Standaard

Ditmaal heb ik de motor onder handen genomen.De bougiekabels heb ik in het geel gezet zodat deze toch wat zouden opvallen.

Marc S.

Standaard

Je zou bijna verwachten dat die motor gaat draaien. Mooi werk...
    Wat die sencys vernis betreft, kan je die gewoon over revell enamel gebruiken, of enkel op acryl ?
    Die zijn hier in Roeselare ook nog gewoon in de Brico te koop, al is het kleur van de spuitbussen veranderd.
    Dany
    Op de werkbank : Cn2t "Las", OL49 Poolse Stoomloc
    In de koelkast : Revell 1/400 Aïda

Pagina 2 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste

Publiceer dit draadje en maak Modelbouw@BE bekend op:

Publiceer dit draadje en maak Modelbouw@BE bekend op:

Regels voor berichten