Hoofdsponsor

1/24 Chevy Impala Hardtop 1959 [wip]

Schaal 1/24 - 1/25
Dirk en Cargomaster dat is raar want een klein jaartje geleden stond er in Wilrijk alleen nog maar een paar kleine spuitbusjes van Sencis en daarna alles van Dupli color want ikzelf gebruik die vernis ook graag omdat hij zo mooi blinkt , maar is het bij mij zero paint geworden
Marc
 
Dat komt omdat de boeren van de parking altijd wat achterkomen hè Marc 😄😄😄😄😄
@ oldieman. Strak gespoten hoor , al vind ik de kleur wat flets , maar ieder zijn eigen smaak hè.

Greetzzzzzzz Modest.
 
Beste Dirk en andere kameraden ik heb sindsdien niet meer gaan kijken maar ofwel zijn het de winkel geranten die het beslissen van de aankoop van producten naargelang de vraag van de klant , ofwel hadden ze hun overstock verkocht dan kan ook want op zich vond ik het betaalbare spuitbusjes van goede kwaliteit
Weet ge als ik er nog eens kom zal ik eens kijken of ze ze nog verkopen
Marc
 
Het stond misschien wat verkeerd geschreven , maar ik ben zelf een boer van de Brugse parking hè 😄
 
Komt wel goed he , een grapje kan altijd in deze tegenwoordige te serieuze wereld waar men niks meer mag
Marc
 
Het stond misschien wat verkeerd geschreven , maar ik ben zelf een boer van de Brugse parking hè 😄

Niks aan de hand hoor Modest :-). Ikzelf ben geboren in Turnhout, gewoond in Mol, Geel, Anderlecht, Brussel stad, Brakel, Zaventem & de laatste 20 jaar in Brugge. Beetje van overal dus.
 
Wow het reizend volkstheater en het maakt toch niks uit he het is de mens die telt eender vanwaar hij komt
Marc
 
Ditmaal heb ik de motor onder handen genomen.De bougiekabels heb ik in het geel gezet zodat deze toch wat zouden opvallen.

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

Marc S.
 
Je zou bijna verwachten dat die motor gaat draaien. Mooi werk...
Wat die sencys vernis betreft, kan je die gewoon over revell enamel gebruiken, of enkel op acryl ?
Die zijn hier in Roeselare ook nog gewoon in de Brico te koop, al is het kleur van de spuitbussen veranderd.
 
Dat geel geeft een mooi contrast met de motor, goed gedaan zo ;)
Nu nog inbouwen, sleutel draaien en ....Vroeeeem :D
 
Wow Marc stap voor stap komt gij goed vooruit
Knap werk
Marc
 
Mooie motor in mooie kleuren maar je kent mij hé, zou er toch een heel lichte (pin)wash aan toevoegen, in het bijzonder op de schroef.
Juist kwestie van die kleine details iets meer naar voor te brengen, meer niet.
 
@dancooper:de vernis van sensys is inderdaad nog verkrijgbaar want ik heb hem ook in de brico te Temse zien staan maar ik denk niet dat je deze over enamel kan spuiten.
@erwin:Ik kan u enkel maar gelijk geven.De schroef kan inderdaad een wasch gebruiken evenals het versnellingsbak.
Bedankt voor de reacties en de opmerkingen.
Marc S.
 
Motor ziet er al goed uit en yep !, die gele vonksnoeren doen het altijd goed op zulke machines :) (geeft ook high performance look 8) )

heffi sjeffi greetz ;)
 
op aanraden van Erwin de motor een wasch gegeven.Hopelijk is het wat goed.

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

Marc S.
 
De motor ziet er zo meer uit als de 'real thing'. Goed gedaan dus ! :)
 
Ziet er beter uit Marc maar, laatste foto, is dat een naad die open staat op de transmissie?
 
Ziet er beter uit Marc maar, laatste foto, is dat een naad die open staat op de transmissie?

Volgens mij zien we daar hoogteverschil tussen de twee transmissie helften, benadrukt door de wash.
Niet mooi, maar heb er geen moeite mee hoor, vooral omdat 't na montage onder de bodem onzichtbaar blijft ;)
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan