Hoofdsponsor

1/35 Willy's Jeep, Tamya

Aris5

Well-known member
Registered
Lid geworden
29 jun 2015
Berichten
3.126
Zoals sommige weten doe ik mee aan een groepsbouw. De Willy's jeep.
Recht uit de doos e door een fout in mijn bestelling zijn het er twee geworden.
Gebouwd als duo bouw en beide identiek uitgevoerd.

Tot zover ben ik nu, alles is gereed om te gaan spuiten attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg
 
Twee in één klap :D

Waarom geen verschillende versies?
 
welk groepsbouw ??

en ook gespoten in primer ?
 
Pascal, Silenoz, Beyond, Gonsken dank jullie wel

Alle twee in dezelfde uitvoering omdat ik ze gekoppeld wil laten rijden. Ik heb heel veel verschillende uitvoeringen gezien, maar zelf nog nooit gekoppeld tegen gekomen. Ik weet nog niet zeker of ik dat in de beschrijving beschreven kanon erbij aanschaf.
Gonsken, op facebook, bij de Modelbouw-liefhebber, spuiten in de primer is vandaag dan gebeurd.
 
Laatst bewerkt:
huh facebook... hebben we dan hier ook een facebook groep mss ?
 
van modelbouwen@BE is er inderdaad ook een facebookgroep, maar ik denk dat Ari5 dat niet bedoelt
 
Het is een modelbouwgroep op facebook: modelbouwliefhebber die een groepsbouw georganiseerd heeft rond 1 kit.
 
Een Jeep geniet steeds mijn aandacht en 2 Jeeps zeker.
Wat bedoel je met "gekoppeld laten rijden"? Een voertuig met aanhanger of een voertuig dat een ander trekt als vorm van depannage?
 
Silenoz dat is de groep. De facebook groep van dit forum is leuk maar heel rustig.

Erwin met het gekoppeld laten rijden kwam ik middels de uitvoering zoals op de foto, maar dan bedacht ik mij als er 2 voor een kanon gespannen worden. Ook dan is het ook voor depannage, maar Tamya heeft die optie niet als tekening in het kleuren schema opgenomen, wel als zo zijnde benoemd met de kentekens.
En voor een simpel diorama, moeten de ideeën nog even groeien.

attachment.jpg

Op/in de hele kit is dit ook het enige bewegende onderdeel.
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan