Hallo beste bezoeker Als je dit leest betekent het dat je nog niet bent geregistreerd, er zijn toch een aantal voordelen door te registreren in onze vriendenclub, je kan er vele vragen stellen over uw project, je kan je foto's op het forum plaatsen en tonen, en er is een live chat functie, en nog vele meer mooie dingen om te zien. Registreer vlug, het is gratis :) Click here Onmiddellijk na registratie krijg je van het forum een E-mail om je registratie te activeren, vergeet dus niet je mail te bekijken. Ons forum is een actief forum, dus mensen die 7 dagen na registratie nog geen post naast hun naam hebben, worden terug delete, we doen een ledenstop als we 700 actieve leden hebben, we zitten op 450 ongeveer. Mvg
Jiver's collectie - Pagina 2
Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 16 t/m 30 van 30

Discussie: Jiver's collectie

Standaard

OK thx
    "The code is more what you'd call "guidelines" than actual rules..." (Capt. Barbossa, 1685)

Standaard

Dat is een mooie setting, zal zeker de aandacht trekken

Standaard

wow zeker volgen want dees vind ik wel echt knap ( de andere figuren ook hoor ) maar het zijn de accessoires die het hem doen
    Geweldig
    Marc
    Met passen en meten word veel tijd verscheten wie het niet doet werkt niet goed

Standaard

Opnieuw een prachtige skulp!!!!
    Blijf dit zeker volgen !!

Verstuurd vanaf mijn SM-A520F met Tapatalk
    Met middeleeuwse groeten Nicolas

Zorg ervoor in moeilijke omstandigheden uw kalmte te bewaren !

Standaard

Hallo iedereen,
    Om alle elementen een beetje gelijk te houden, was de volgende stap het figuur zelf. Na mijn eigen kijk op de Mummy, Wolfman en Dracula, volgde een sculpt van Frankenstein's creatie. Die buste is het center van dit dio, dus schilderen maar.
    Stap 1 is het airbrushen van de basishuidskleur. Eigen mengsel, deze keer met Revell Aqua color, rood-bruin, oker geel en wit. Die verf is trouwens prima en bovendien compatibel met Vallejo, al zijn de meeste acryls dat wel.

Met die basiskleur kan ik verder en stap ik over naar pastels en washes allerhande. Er zit groen, paars, roze, blauw en donkergrijs in de buste verwerkt. Tussen de sessies door een laagje vernis om de pastels te fixen.

Het effect van de hersenen heb ik verkregen met Vallejo Red shade en Talens ecoline.

Als voorlopig laatste stap de hersenen stevig vernist en de ogen aangebracht.

Volgende sessie pak ik de implaten etc aan.
    Wordt vervolgd...

Standaard

Hele mooie kop Jiver, vooral de 2 laatste foto's zijn sprekend.
    Share your knowledge, it's a way to immortality.

Standaard

Benieuwd hoe het gaat worden.Zou het zelf totaal niet kunnen.
    Marc S.

Standaard

Thx, mannen.
    Dit is de voorlopige stand van zaken.

Standaard

ongeveer hetzelfde beeld als ik vorig weekend in de spiegel zag na een avondje stevig doorzakken...

Knap hoe jullie die kleurschakeringen daar zo mooi op weten te zetten. Bij mij ziet er dat allemaal wat meer geforceerd uit.
    If you don't stand behind our troops, feel free to stand in front of them

Standaard

Knap werk Jiver
    Ecoline heb ik ooit nog gebruikt, maar heb er nooit deftig resultaat mee behaald.
    Verdun jij deze nog? En krijg je dan een filter of een panel-line als resultaat?
    Bij mij was het eerder een panel line effect, maar hier en daar had ik op 1 of andere manier steeds vlekken op de rest...

Standaard

ziet er knap uit...

Standaard

Mooi man !!

Is er verschil tussen Ecoline, Inkt, Printer Inkt ?
    "The code is more what you'd call "guidelines" than actual rules..." (Capt. Barbossa, 1685)

Standaard

@ Beyond: Ecoline is redelijk heavy als wash. Ik gebruik het niet al te veel. In dit geval was het om de hersenen de juiste kleur te geven. De eigenschappen kwamen hier van pas(Onverdund). In het algemeen zou ik zeggen om eerst te experimenteren met ecoline alvorens op een model te gebruiken.

@Peter: Dat zou ik echt niet weten. Maar ze hebben wel veel weg van elkaar.

Standaard

Bedankt, misschien moet ik eens wat experimenteren.
    Ik heb hier nog enkele kleuren staan denk ik

Bijna Goddelijke forum Lid Roy vd M.'s schermafbeelding

Standaard

Weer zo'n vrolijke jongen die je op volstrekt onnavolgbare wijze hyperrealistisch weet uit te beelden.

Prachtig, het is een kunst.

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Publiceer dit draadje en maak Modelbouw@BE bekend op:

Publiceer dit draadje en maak Modelbouw@BE bekend op:

Regels voor berichten