Hoofdsponsor

1/6 Jiver's collectie

Hele mooie kop Jiver, vooral de 2 laatste foto's zijn sprekend.
 
Benieuwd hoe het gaat worden.Zou het zelf totaal niet kunnen.
Marc S.
 
ongeveer hetzelfde beeld als ik vorig weekend in de spiegel zag na een avondje stevig doorzakken...

Knap hoe jullie die kleurschakeringen daar zo mooi op weten te zetten. Bij mij ziet er dat allemaal wat meer geforceerd uit.
 
Knap werk Jiver :wow:
Ecoline heb ik ooit nog gebruikt, maar heb er nooit deftig resultaat mee behaald.
Verdun jij deze nog? En krijg je dan een filter of een panel-line als resultaat?
Bij mij was het eerder een panel line effect, maar hier en daar had ik op 1 of andere manier steeds vlekken op de rest...
 
@ Beyond: Ecoline is redelijk heavy als wash. Ik gebruik het niet al te veel. In dit geval was het om de hersenen de juiste kleur te geven. De eigenschappen kwamen hier van pas(Onverdund). In het algemeen zou ik zeggen om eerst te experimenteren met ecoline alvorens op een model te gebruiken.

@Peter: Dat zou ik echt niet weten. Maar ze hebben wel veel weg van elkaar.
 
Bedankt, misschien moet ik eens wat experimenteren.
Ik heb hier nog enkele kleuren staan denk ik :33:
 
Weer zo'n vrolijke jongen die je op volstrekt onnavolgbare wijze hyperrealistisch weet uit te beelden.

Prachtig, het is een kunst.
 
Zover zitten we intussen. Een beetje gezocht naar de juiste display en eigenlijk was dit zo ongeveer wat ik in gedachte had: De centerplaat, omringd door 2 dezelfde grote en 1 kleintje voor de bedieningsconsole. De centerplaat staat op een mof(en blijft afneembaar) en de secundaire platen zitten vast aan diezelfde mof.


attachment.jpg attachment.jpg
 
Dit is het volledige concept.



attachment.jpg

1 plaat met het kastje, met daarop de flesjes en wat anatomietekeningen, 1 plaat met de koperen ketels, manometer enz en dan het kleintje voor de console. Dat moet nu allemaal met elkaar gelinkt worden met darmen,kabels enz.

attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg

Nu moet ik eerst het LED-circuit maken. De ketel waar de buste op staat is binnenin verlicht, op de console brandt ook een en ander etc.
 
Nog enkele werkjes die recent aan mijn collectie werden toegevoegd. Mijn vitrinekes raken stilaan bijgevuld.
attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg
 
Machtige werken , akelig maar prachtig om te zien
Ik wacht vol ongeduld naar het vervolg
Marc
 
Hier de foto's van het eindresultaat.
Dit stuk krijgt de titel 'Resurrection', wat niet meer is dan de reeds bestaande naam van de buste zelf. Alleen wordt het verhaal erachter veel duidelijker met dit diorama. Het is geinspireerd op Frankenstein films en Wolfenstein, mijn favoriete pc-game.

attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg
 
Zeer speciaal is het minste wat je kan zeggen. Maar wel zeer geslaagd

Greetzzzz Modest
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan