Hoofdsponsor

Anders / onbekend Meet the new king

Ron

Bouwers voor bouwers :)
Registered
Lid geworden
31 dec 2010
Berichten
6.267
Als oefening van het schilderen van ogen heb ik mijn oude Wicken king een nieuw jasje gegeven :laugh::laugh:
Dit fantasie figuur heeft me eigenlijk nooit echt goed bevallen, vond hem wel aardig maar was net niet dus na een paar heeft hij een facelift gekregen.

fd4516a797ea9276c9f81bc5fbd8c19a.jpg

c393f2bb93336246eeadc4a5e37e42de.jpg

1be31910a38111ea7769eacaf776a3f9.jpg
 
vooral dat paars vind ik leuk :D
 
Bedankt mannen voor de reacties.

Jordi speciaal voor jou gedaan dat paars :laugh:
 
Sterke stap in de goede richting, moed beloond zich.

grtx Jan
 
Bedankt voor de reacties Jan en Gonsken.
 
Wauw dat is even schrikken zeg.
 
Toch wel een hele verbetering hoor.
 
Machtig gedaan Ron , ik doe u het niet na
Grt
Marc
 
Kende dit figuur niet en wist niet goed hoe ik deze moest bekijken, zag er uit als een stuk hout en is het nu blijkbaar ook.
Veronderstel ook dat de foto's aan de rechterzijde de vernieuwde figuur betreffen? Persoonlijk vind ik deze veel beter, zeker wat de houtstructuur betreft.
 
Mannen bedankt :)

Erwin deze heb ik een tijd terug geschilderd en staat ook ergens op het forum verstopt maar inderdaad de rechtse is de nieuwe versie. Het is inderdaad een raar ding ooit eens in een opwelling gekocht en zal ook nooit meer zoiets vreemd kopen fantasie is leuk om te doen maar ik hou het wel in het vervolg dat er iets menselijks in te herkennen is.
 
Ik ken hem het is te zeggen ik ken hem uit een film maar kan me niet herinneren uit welke film " lord of the rings " of Harry Potter ik kijk graag zulke films maar op den duur haal ik de personages niet meer uit elkaar en heb daar een slecht geheugen voor
Maar in ieder geval vind ik hem wel knap
Marc
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan