Hoofdsponsor

1/50 La toulonaisse 1823 1/50

ankerbetting met ketting geleider

attachment.php


anker borg mechanisme op de verschansing

attachment.php


attachment.php


attachment.php


attachment.php


attachment.php


grt
ward
 
Laatst bewerkt:
pff, t'is weer van dat zelfde. Op andere forum's kan het rechtstreeks via mijn documenten overbrengen.
dank u Erwin, voor je melding
geen probleem heb de vorige keer kunnen oplossen nu zal het ook wel gaan
Grt
Ward
 
ankerbetting
aan bakboord het toilet voor de bemanning, onder her roosterwerk
ankerborg mechanisme op de verschansing


attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

hopelijks is het mij nu gelukt

oei die eerste foto is er blijkbaar niet,pfff en nu wel:8 :D :ph34r: :wub: :ohmy: ;) :nowink: @enz....

grt
Ward
 
Laatst bewerkt:
Ward, ik zie 4 foto's terwijl ik denk dat het er 5 moeten zijn.
Boven de eerste foto staat een link die blijkbaar niet gewerkt heeft. Ik denk dat je vergeten bent de haakjes ] te sluiten achteraan na img.

Terug naar de foto's: mooie ankerbetting maar vrees dat je toch niet te groot mocht zijn om daar naar het toilet te moeten, daar kan toch geen mens op?
 
Dank je Erwin,
inderdaad, gepruts met die ] en nog wat.

w.c. bemanning:
Volgens de beschrijving moeten ze zoals het is correct staan, op plan zijn ze niet getekend ik heb de indruk dat ze degelijk voorover moesten leunen.
Ben nu bezig met het achterschip, foto's komen zo, en hier de toiletten van de officieren zijn ook alles behalve confortabel , en dan nog ingebouwwd in kastjes met deur en luik.
De verschansing is 1,50 hoog. w.c. is ongeveer 50cm hoog. Dus een 1m van het w.c.-deksel tot onderkant roosterwerk. Niet veel, maar als je werkelijk meet dan is er toch iets van ruimte.

grt
Ward
 
Laatst bewerkt:
Ben nieuwsgierig want daar staat niemand bij stil hoe dat in die tijd werd geregeld he
Ik kijk goed uit
Marc
 
het achterdek.
De w.c. (nr 329 ), zijn voor de officieren, aan bakboord en stuurboord onder het deksel.

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg



grt
Ward
 
Laatst bewerkt:
weet niet wat er gebeurd, heb nog eens geprobeerd foto's op te krijgen.
Pfff? k' geef het op nu

ward
 
hartelijk bedankt voor je informatie. Ben wat meer op mijn gemak nu.
Maar ik ben ze kwijt op mijn eigen discussie, zo kan ik niet meer de werkzaamheden zelf volgen om een mooi aansluitend geheel te maken.

grt
Ward
 
Ik begrijp niet helemaal wat je bedoelt nu :)
 
Off Topic.
In een oud topic zoals ik lees.
Als je ergens foto's kwijt bent en lange tijd niet gekeken of geschreven heb, dan kan het je ook ontgaan zijn, dat bv een Photubucket eigenlijk geen foto's meer deelt als je geen betalend lid ben. Maar het kan ook zijn dat je met een browser werkt, die bepaalde software, die nodig is om hier foto's te kijken, zoals een patch van Adobe niet meer ondersteund.
In beide gevallen zal je of echt het probleem goed moeten schrijven, of een lading met oude berichten doorlezen.

Zelf zou ik kiezen in dit verslag gewoon verder gaan met waar je gebleven ben, tenzij je de oude foto's noodzakelijk vind om weer zichtbaar te maken.

Als je gewoon foto's plaatst hier op de site, zal je telkens alle handelingen vanaf stap 1 moeten herhalen als je foto's wil toevoegen aan een map. Ook druk je wel op de "done" knop, maar je zal altijd in het nieuwe scherm wijzigingen moeten opslaan. Slepen naar een uplaadvak dat werkt niet of ...drag and drop
 
Laatst bewerkt:
De romp is bijna afgewerkt, nog enkele kleinigheden en dan een nazicht van kleuren en een matte vernis voor de waterverf te beschermen.
De boegspriet moet nog afgewerkt worden voor het vast te zetten.De boegrooster komt er maar daarna op.


attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

grt
Ward
 
ik sta al heel wat verder met la Toulonaisse, maar kan er maar 2 foto's opnemen, de rest is steeds als "erro"r bij het opladen
Maar ja

attachment.jpg

attachment.jpg
,

'k wil jullie die 2 foto's nu ook niet nalaten. Voor de rest vind ik het heel jammer

grt Ward
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Dag ward ,het is al fijn dat je u project kunt tonen een foto zegt meer dan woorden,goed bezig zou ik zeggen.
 
Mooie foto's en raar dat het maar met 2 foto's lukt.
Ziet er knap uit.
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan