Hoofdsponsor

1/10 Mother of Dragons[WIP]

Grijze Wolf

Well-known member
Registered
Lid geworden
28 dec 2012
Berichten
2.414
Gisteren avond er dan toch maar aan begonnen, ligt hier al een paar jaar op het schap. Omdat ik de gelijkenis niet echt terugvind tussen de figuur en de echte.
We zullen wel zien waar het eindigt.

DSC-6759.jpg DSC-6759-a.jpg
DSC-6760.jpg DSC-6761.jpg
 
Mooie ogen en gezicht.

Verstuurd vanaf mijn SM-A520F met Tapatalk
 
Mooi en kijk verder de kunst af :)

Ik kan de serie wel van naam maar nooit gezien dus of ze er op lijkt geen idee.
 
De figuur lijkt inderdaad niet echt op Daenerys Targaryen maar het schilderwerk is wel prachtig. Zeker de ogen.
 
Heel mooi werk, succes met de verdere werken
 
Mooie schilderwerken, top !

Inderdaad jammer dat de figuur niet helemaal correct is in vergelijking met Daenerys.
Ik heb even een poging ondernomen om de verschillen op te sporen.
Ik heb een foto van je buste naast een foto van de real-life persoon geplaatst en deze in zwart-wit gezet om de verschillen in vorm van de kit te vergelijken.

- Over het algemeen is het gezicht van de figuur te smal.
- De wenkbrauwen verschillen ook waarbij deze bij de echte persoon wat zwaarder zijn dan de kit.
- De mond van de figuur lijkt me ook wat te smal terwijl de dikte van de lippen OK is.
- Ook de neus van de kit is te smal in vergelijking met de echte persoon.

Hier kan je uiteraard niets aan veranderen.
Maar misschien kan je met bepaalde schildertechnieken een aantal zaken beïnvloeden.

32591724787_55b48857cb_z.jpg

Succes,

Dirk
 
Het gezicht is te smal als ik zo naar de foto kijk en dat zal ook wel de reden zijn dat alles wat smaller uitval Dirk.
Als ik een sculpter zal zijn zal ik nooit een bekend personage na maken om dit soort redenen.
 
Het schilderwerk is mooi , of ze er nu op gelijkt of niet ;)
 
bedankt voor de geposte meningen, de figuur is wat het is. Ben me ervan bewust dat het creëren van een gelijkende buste niet iedereen weg gelegd is.
We zullen er een mooie figuur van maken of ze er nu op trekt of niet.

Een beetje heb ik verder gewerkt, de haren zijn nog niet dat wat ik wil maar gaan wel de goede richtig uit.

DSC-6762.jpg DSC-6763.jpg DSC-6764.jpg DSC-6765.jpg DSC-6766.jpg
 
Het haar en de ogen doen het voor mij . De huid weet ik niet zo goed eerlijk gezegd.
Maar de beste stuurlui staan aan de wal he.
 
Netjes Jan , wat is ze prachtig geworden ...
 
Ja mooi het ietwat vuile gezicht, althans zo komt het bij mij over, vind ik wel geslaagd de draak vind ik zeer geslaagd het enigste wat ik zie is die harde schaduwlijn onder haar kin waarschijnlijk over het hoofd gezien.
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan