Hoofdsponsor

1/48 MH-53J PAVE low III [!]

Status
Niet open voor verdere reacties.
@droop
Ik hoop het ook hoor dat ze rap beter zijn.

@Exserco.
Al het geen wat grijs ziet zit niet in de doos maar zit in de extra set van cobra company voor de ombouw te doen naar de Pave Low.

Ik hoop van de week de andere zijde te doen en de neus nog een beetje bij te werken.
Eens dat gedaan kan ik beginnen aan de antennes te maken en deze op hun plaats te zetten.
Als dat gebeurt is kan ik aan de paint job beginnen en dan zal het einde snel naderen vrees ik:(

Mark
 
Weer even iets kunnen doen aan dit bakbeest.
De romp is zo goed als klaar al de resin hangt er aan behalve de fueltanks.
Deze komen er later aan kwestie om de verfbeurt iets gemakkelijker te laten verlopen.
1_DSC_0778.jpg
1_DSC_0779.jpg
De rotor steekt al deels in elkaar
1_DSC_0780.jpg
Een detail van het rotor hoofd zoals het in de doos zit.
1_DSC_0781.jpg
Zoals jullie zelf kunnen zien is er niet veel detail aanwezig.
Dit ga ik proberen een beetje bij te detailleren zodat dit ook een beetje voor aan te zien is natuurlijk.

Eens dit klaar nog wat details afwerken en kan hij in d spuitcabine.
Enkel zien dat ik nog wat decals kan vinden aangezien er hier geen voor op de markt zijn zal ik ze zelf moeten gaan maken.

Mark
 
Mark,

deze kwam ik vandaag toevallig tegen.... hoe staat het ermee?
 
Staat er nog steeds in dezelfde toestand.

Mark
 
Ik heb ook een tijdje terug eens van start gegaan met deze MH-53 van Revell , maar toen ik even bezig was kwam ik tot de conclusie dat deze kit wel zeer slecht passende onderdelen had. Kheb er een tijdje aangewerkt, maar ik moest praktisch elk deel dat ik van de sprue haalde bijvijlen/schuren. Ik was het toen zo beu dat ik heel de smiksmak in de vuilbak gesmeten heb :P

groeten
 
mooi gebouwd, ziet er me een stevig stuk uit. spijtig dat er zo weinig zichtbaars over blijft van die cargoruimte!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan