Hoofdsponsor

1/12 Capt. Ahab

Ron

Bouwers voor bouwers :)
Registered
Lid geworden
31 dec 2010
Berichten
6.267
Weer een vriend af :) Ik zag op de foto`s dat ik aan de achterzijde blijkbaar was uitgeschoten bij een knoopje schilderen :wub: en nog even de sokkel schoonmaken. Het probleem lig nog steeds bij de ogen die ik niet (nog) goed krijg ondanks enkelen pogingen maar dat zal gedeeltelijk ook wel bij de schaal liggen deze is 1/12 en denk dat er meer uit de ogen is is te halen bij 1/10 met mijn zicht :angry:. Maar ondanks dat toch wel redelijke tevreden.

531b7124fbfca43f363481e0ab8b5204.jpg

e0b63a6242e900e57a5ea1704932cc5f.jpg

6bfa68bf7cc59babc4a0c73425c85453.jpg

2dfcc51948bb1ae1c77bb68568c0eee9.jpg
 
Sterk, weer een stap vooruit in de goede richting.
foutjes heb je zelf erkend, is ook al een plus punt.
Op naar de volgende.

PS. Ik schilder al jaren met een hoofdvergrootglas, al is mijn zicht niet slecht voor mijn leeftijd. Kleine dingen worden moeilijk met ouder worden niets om zich voor te schamen.
 
Bedankt voor de reacties JordiC en Jan.

Inderdaad Jan ik werk ook met zo`n geval op mijn kop maar dan nog is mijn zicht net niet goed genoeg voor dat hele kleine werk, de volgende buste maar een slag groter nemen misschien dat ik dat wat beter ziet mijn vergrootglas.
 
Mooi figuur geworden, geweer lijkt me wat futuristisch, maar dat is de kit... (misschien gewoon nog een trekker toevoegen...)
 
Moest het een echt geweer zijn dan zou die toch serieus uit balans hangen op zijn rug.

Vind het toch goed gelukt hoor Ron, misschien nog een wash of zo op het metaal gedeelte van het geweer? Lijkt op de foto een beetje te egaal zilverachtig.
 
Hmm mooi op dat niveau zal ik wel nooit geraken
grt
Marc
 
Bedankt voor de reacties mannen.

Silenos, een trekker erop nu je het zeg :)

Erwin, Ja het is niet de lekkerste manier om op die manier een geweer mee te dragen en wat he inlijnen betreft dat is wel gebeurd zal wel aan de hoek liggen hoe de foto is genomen dat het niet tot zijn recht komt.

Marc, Als je kleurendoof ben dan heb je met deze tak van de hobby een probleem.
 
Hele mooie buste geworden
 
Prima geschilderd!!! Prachtig figuurtje. Ik gebruik ook tegenwoordig een vergrootglas om de details te schilderen.

Verstuurd vanaf mijn SM-A520F met Tapatalk
 
Mooi gedaan, heb zelf weinig ervaring met figuren , maar wat ik me afvroeg : hoelang werk je aan zo’n project ?

Grtzzzzzz Modest.
 
Mannen bedankt voor jullie reacties :)

Modest, Ik ben niet zo snel en ondanks de vele vrije tijd ben ik er zo`n drie weken mee aan het stoeien gewest :)
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan