Hallo beste bezoeker Als je dit leest betekent het dat je nog niet bent geregistreerd, er zijn toch een aantal voordelen door te registreren in onze vriendenclub, je kan er vele vragen stellen over uw project, je kan je foto's op het forum plaatsen en tonen, en er is een live chat functie, en nog vele meer mooie dingen om te zien. Registreer vlug, het is gratis :) Click here Onmiddellijk na registratie krijg je van het forum een E-mail om je registratie te activeren, vergeet dus niet je mail te bekijken. Ons forum is een actief forum, dus mensen die 7 dagen na registratie nog geen post naast hun naam hebben, worden terug delete, we doen een ledenstop als we 700 actieve leden hebben, we zitten op 450 ongeveer. Mvg
Traxxas TRX-4 Bronco 1/10 [wip] - Pagina 4
Pagina 4 van 4 EersteEerste 1234
Weergegeven resultaten: 46 t/m 55 van 55

Discussie: Traxxas TRX-4 Bronco 1/10 [wip]

Standaard

Als je de Lipo volgeladen zou wegleggen voor maanden, gaat hij volledig leegtrekken en is het over and out...
    noemt men dat niet 'liposuctie' ?
    "The code is more what you'd call "guidelines" than actual rules..." (Capt. Barbossa, 1685)

Administrator/V.I.P JordiC's schermafbeelding

Standaard

@Peter: haha zo kan je het inderdaad noemen

Al enkele foto's ter update Er volgen één van de dagen nog nieuwere
    Ritje in Genk, in het bos en op de mijnterril. Was (voor mij) fysiek een zware rit, maar wel leuk om te doen

Bij vragen of opmerkingen, contacteer een moderator of beheerder...

Standaard

Wederom leuke beelden echt plezant, ik denk eens je ermee begint het gevoel krijgt er zelf in te zitten in zo een vierwielaangedreven
    Zo zou ik het toch ervaren
    Tof
    Marc
    Met passen en meten word veel tijd verscheten wie het niet doet werkt niet goed

Standaard

Worden hier ook wedstrijden in georganiseerd of word daar maar wat in rondgereden? Ik weet wel dat ze voor de snelle rakkers wedstrijden hebben.

Standaard

Er bestaan ook crawler-evenementen en wedstrijden. Vooral in Nederland...
    Ik wil wel eens op zo'n evenement gaan rijden, maar net als bij modelbouw is het voor de meeste gewoon een hobby en gezellig samenzijn

Standaard

voor de meeste gewoon een hobby en gezellig samenzijn
    Dat is ook het belangrijkste uiteraard. Maar zo`n Trail wedstrijd lijkt wel leuk om te zien wat zo`n wagen allemaal aankan op speciale ontworpen proeven.

Standaard

Leuk om eens zo een collectie bij elkaar te zien.
    Share your knowledge, it's a way to immortality.

Standaard

mooie foto's leuk om zo naar te kijken
    Groet Aris.

Werk voorbereiders bereiden voor, voor dat er iets is, om voor te bereiden.
    Komt het idee, dat is voor bereid, even uit de kast pakken.
    Gedachten zijn wel krom, onnavolgbaar, maar binnen 5 minuten, ligt het voorbereide plan op tafel

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ron Bekijk bericht
    Dat is ook het belangrijkste uiteraard. Maar zo`n Trail wedstrijd lijkt wel leuk om te zien wat zo`n wagen allemaal aankan op speciale ontworpen proeven.
    Inderdaad. Heb op YouTube al filmpjes gezien met dergelijke crawler wedstrijden. Vind dit zelf ook geweldig. Het kriebelt bij mij ook al een hele tijd om met RC iets te doen.

Ik ben van plan op 21 juli eens naar Genk te gaan. Daar is dan een Tamiya cup. RC wagens op weg. En in Zolder ben ik van plan eens naar een RC buggy wedstrijd te gaan kijken. Maar de crawlers spreken mij momenteel wel het meeste aan.
    "Logica brengt je van A naar B. Verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Standaard

En dan maar eens wat foto's hoe de Bronco er momenteel bijstaat.
    Nieuwe voor- en achterbumper, trailer erachter...

Er ligt nog een verlichtingssetje en dakrek (met lichtbalk) te wachten om te plaatsen.
    Nieuwe velgjes met nieuwe banden staan ook nog op de planning...

Pagina 4 van 4 EersteEerste 1234

Publiceer dit draadje en maak Modelbouw@BE bekend op:

Publiceer dit draadje en maak Modelbouw@BE bekend op:

Regels voor berichten