Hallo beste bezoeker Als je dit leest betekent het dat je nog niet bent geregistreerd, er zijn toch een aantal voordelen door te registreren in onze vriendenclub, je kan er vele vragen stellen over uw project, je kan je foto's op het forum plaatsen en tonen, en er is een live chat functie, en nog vele meer mooie dingen om te zien. Registreer vlug, het is gratis :) Click here Onmiddellijk na registratie krijg je van het forum een E-mail om je registratie te activeren, vergeet dus niet je mail te bekijken. Ons forum is een actief forum, dus mensen die 7 dagen na registratie nog geen post naast hun naam hebben, worden terug delete, we doen een ledenstop als we 700 actieve leden hebben, we zitten op 450 ongeveer. Mvg
Traxxas TRX-4 Bronco 1/10 [wip] - Pagina 2
Pagina 2 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 16 t/m 30 van 55

Discussie: Traxxas TRX-4 Bronco 1/10 [wip]

Standaard

Dit is al geen speelgoed meer ....maar deftig kwaliteitsmateriaal , buren hebben ook zoiets gelijkaardigs , en soms mag ik hun "HUMVEE" eens paar uurtjes lenen, en komt het kind weer in me boven, lekker crossen in m'n tuin

Moest die klaar zijn op de ledendag , "mag" je die wel eens meebrengen hoor Jordi

Administrator/V.I.P JordiC's schermafbeelding

Standaard

als ik tussen nu en ledendag geen stukken rij, komt de Bronco zeker mee naar ledendag
    Bij vragen of opmerkingen, contacteer een moderator of beheerder...

Standaard

Vandaag naar de winkel geweest...
    De banden waren dus niet op de velg gelijmd.
    In de handleiding stond de velg en de band apart en die moest je dan op elkaar zetten en lijm aanbrengen.
    In mijn kit zaten de banden al rond de velgen, dus dan verwacht je dat ze klaar zijn
    Ik had nog een oude batterij liggen, waarmee we het testwerk gedaan hebben, maar ik wou toch een degelijke batterij.

We zijn dus thuisgekomen met... een batterij, een batterijlader, bandenlijm, traxxas stekkertjes (waarmee je andere batterijen passend kan maken op het Traxxas systeem)

Het was weer een kostelijk dagje

Standaard

Gaat hier snel vooruit moet ik zeggen knap bezig.
    Pascal

Standaard

Mooie machine, benieuwd naar de ledendag om die te zien rijden.
    Share your knowledge, it's a way to immortality.

Standaard

Afgelopen woensdag een Lipo batterij gekocht en een batterijlader
    Lipo 4500mAh 3S

En deze avond gaan rijden hier in de buurt. Een kaal maisveld wat momenteel niet in gebruik is, was ideaal. Zeker met enkele diepe tractorsporen

Op de zijkant of op de kop belanden is vrij normaal bij de TRX-4. Een gekend probleem, dit is op te lossen met gewichten in de wielen, zwaardere velgen... Maar dat is voor later. De kap kan wel wat verdragen, dus laat die maar rollen

grtz Jordi

Standaard

Met zo putten en sporen zou een echte ook op zijn zij of zijn dak liggen hoor Jordi.
    Mooi speelgoed, bij de volgende zou je eens een mini dashcam moeten installeren.....
    Share your knowledge, it's a way to immortality.

Standaard

Heel mooi gezicht zo, nu naar een rijschool en wat lessen nemen..
    Groet Aris.

Werk voorbereiders bereiden voor, voor dat er iets is, om voor te bereiden.
    Komt het idee, dat is voor bereid, even uit de kast pakken.
    Gedachten zijn wel krom, onnavolgbaar, maar binnen 5 minuten, ligt het voorbereide plan op tafel

Standaard

Hey Jordi is dat uw manier van verweren ? Ok man het ziet er geweldig uit , eerst dacht ik dat als voorbeeld foto's van een echte Bronco waren
    Knap machien
    Marc
    Met passen en meten word veel tijd verscheten wie het niet doet werkt niet goed

Standaard

plezant gerief om mee bezig te zijn.
    Pascal

Standaard

Voormiddag nog wat gaan rijden op dezelfde plaats. Leuk terrein van gemaakt door dat tractorspoor.
    Het zal niet voor lang zijn, één van dees zal de boer wel beginnen met ploegen en zaaien

Ik had hier nog een 'oude' NiMh batterij liggen (van één van mn vorige RC wagens), van 3600mAh. Wel regelmatig ontladen en terug opgeladen (dus ze is onderhouden). Die heb ik 'leeggereden' op iets minder dan een uurtje ruw terrein
    Daarna de Lipo 4500mAh gestoken en daarmee iets meer dan anderhalf uur kunnen crossen.
    Qua tijd dus niet zo héél veel verschil, maar de kracht vond ik wel een verschil.

Dus tevreden dat ik die Lipo accu heb bijgekocht
    en ik heb plezier met het crossen

Standaard

Vandaag een pakketje uit China...

bescherming voor de onderkant

En maar direct geplaatst

Standaard

Nog es wat spullen posten die geleverd zijn en nog onderweg

deze 'stiftjes' met verf op oliebasis had ik besteld voor de wielen beetje te versieren in afwachting van metalen beadlock wielen

Standaard

Knap gerief maar niets voor mij al zou ik me wel laten gaan met zo'n machine .
    Pascal

Standaard

Prachtig Jordi geeft weeral zoveel meerwaarde aan uw Bronco
    Marc
    Met passen en meten word veel tijd verscheten wie het niet doet werkt niet goed

Pagina 2 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste

Publiceer dit draadje en maak Modelbouw@BE bekend op:

Publiceer dit draadje en maak Modelbouw@BE bekend op:

Regels voor berichten