Hoofdsponsor

1/10 Traxxas TRX-4 Bronco 1/10 [wip]

Afgelopen woensdag een Lipo batterij gekocht en een batterijlader
Lipo 4500mAh 3S


En deze avond gaan rijden hier in de buurt. Een kaal maisveld wat momenteel niet in gebruik is, was ideaal. Zeker met enkele diepe tractorsporen :ph34r:

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg


Op de zijkant of op de kop belanden is vrij normaal bij de TRX-4. Een gekend probleem, dit is op te lossen met gewichten in de wielen, zwaardere velgen... Maar dat is voor later. De kap kan wel wat verdragen, dus laat die maar rollen :laugh:

grtz Jordi
 
Met zo putten en sporen zou een echte ook op zijn zij of zijn dak liggen hoor Jordi.
Mooi speelgoed, bij de volgende zou je eens een mini dashcam moeten installeren.....
 
Heel mooi gezicht zo, nu naar een rijschool en wat lessen nemen..
 
Hey Jordi is dat uw manier van verweren ? Ok man het ziet er geweldig uit , eerst dacht ik dat als voorbeeld foto's van een echte Bronco waren
Knap machien
Marc
 
plezant gerief om mee bezig te zijn.
 
Voormiddag nog wat gaan rijden op dezelfde plaats. Leuk terrein van gemaakt door dat tractorspoor.
Het zal niet voor lang zijn, één van dees zal de boer wel beginnen met ploegen en zaaien :(

Ik had hier nog een 'oude' NiMh batterij liggen (van één van mn vorige RC wagens), van 3600mAh. Wel regelmatig ontladen en terug opgeladen (dus ze is onderhouden). Die heb ik 'leeggereden' op iets minder dan een uurtje ruw terrein
Daarna de Lipo 4500mAh gestoken en daarmee iets meer dan anderhalf uur kunnen crossen.
Qua tijd dus niet zo héél veel verschil, maar de kracht vond ik wel een verschil.

Dus tevreden dat ik die Lipo accu heb bijgekocht :ph34r:
en ik heb plezier met het crossen
 
Vandaag een pakketje uit China...

bescherming voor de onderkant
attachment.jpg

En maar direct geplaatst
attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg
 
Nog es wat spullen posten die geleverd zijn en nog onderweg ;)

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg



deze 'stiftjes' met verf op oliebasis had ik besteld voor de wielen beetje te versieren :laugh: in afwachting van metalen beadlock wielen :unsure:

attachment.jpg
attachment.jpg
 
Knap gerief maar niets voor mij al zou ik me wel laten gaan met zo'n machine .
 
Prachtig Jordi geeft weeral zoveel meerwaarde aan uw Bronco
Marc
 
om de trekhaak te kunnen plaatsen, heb ik mijn 3D printer gebruikt. Zodoende kon ik het geleverde onderdeel tegen het geprinte schroeven.

attachment.jpg
attachment.jpg



En vandaag met een groepje gaan rijden in de bossen van Lummen 8)

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg
 
Ferme maneuvers wat je daar allemaal uitvoert...
 
Is wel leuk om te doen. En de auto kan wel wa verdragen. Vandaag genoeg bewezen, elke keer als hij verschillende meters over de kop rollend van de berg ging :D

Een update die ik nog niet vermeld heb
Ik heb een kleiner tandwiel gekocht voor de motor. 9 tanden ipv 11 tanden.
Het verschil is zeker merkbaar, de auto gaat minder snel maar heeft wel meer trekkracht, dus ideaal voor dit soort auto's
 
Geweldig Jordi , ik denk nu wel dat ze bij jullie in de omgeving wel gerust laten , hier rond het Antwerpse zal dat niet zo eenvoudig zijn , mensen klagen en bellen nogal gemakkelijk de politie , deze maken nu bijna geen lawaai maar ik heb geweten dat op een zeer afgelegen plaats toch de politie werd opgebeld en dan was het feestje over
mooie beelden
grt
Marc
 
Cool!! ik heb zelf de trx-4 defender met tal van upgrades,
bangelijke rock crawler gade veel plezier mee beleven.
 
Nice :)
Ik wou eerst de Defender. Maar toen ik de kit ging kopen (ik wou perse de bouwkit) bleek deze de korte wielbasis te zijn, de body van de Defender is voor de lange wielbasis. Dat valt wel op te lossen door een conversiekitje te kopen (rond de 30€)...
Misschien ooit eens, als ik mijn Bronco body beu ben :D
 
Precies , ooit ook m'n tandwiel van m'n moto Marauder Suzuki VZ800 vervangen van een 12 naar 15 , leuk de gezichten te zien als ik optrok aan de verkeerslichten ...... when passion rules the game 8)
Haalde er dan maar 165km/h uit ipv 185km/h maximum :)

Nice , The Traxxas-gang from Lummen :147:
 
Het is idd wel cool de fotos te zien dat je met meerdere bent om te gaan rijden,
Dat is hier niet het geval aan deze kanten en dat is jammer.


Ik heb er ook de soundmodule inzitten van ESS, het geluid dat de wagen dan produceert met rijden en stoppen en schakelen enz,
is echt realistisch en precies echt,
Indien je voor geluid te vinden bent is die module ''DE MODULE'' om aan te schaffen.(is wel allemaal aftermarket en sommige dingen vragen om aanpassingen)



Hier is de mijne (maar zit vol met aftermarket)

attachment.jpg
attachment.jpg
 
Laatst bewerkt:

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan