Hoofdsponsor

1/24 Nismo R34 GT-R Z-Tune (Tamiya)

Schaal 1/24 - 1/25

Modestforest

Well-known member
Registered
Lid geworden
27 nov 2014
Berichten
1.065
Beste Medebouwers

Zoals eerder al aangegeven ben ik bezig met meerdere projectjes , deze was bedoeld als tussendoortje als ik even geen zin had in de BMW of als ik moest wachten omdat er nu eenmaal droogtijden moeten gerespecteerd worden. Ik was begonnen met de body en was me zo aan het amuseren dat ik gewoon het ding moest afwerken ;)

Dit is het bouwdoosje dat ik voor een prikje op de kop kon tikken op Evil Bay :)

attachment.jpg

Hier dan de fotokes van mijn nieuwste projectje

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

De onderkant

attachment.jpg

en het interieur voor ik hem heb dichtgeplakt

attachment.jpg

attachment.jpg

Nog even over deze kit : het is echt een Tamiya kit , veel detail en veel extra's zoals twee sets velgen , mesh voor de grilles , metal transfers , afplakmateriaal voor de raampartij ..... Hij valt letterlijk vanzelf ineen en de pasvorm is top ,kortweg een echte aanrader deze kit !
De negatieve kanten zijn voor mij dat er geen motor bijzit (vind ik eigenlijk niet erg:wub: ) en er is maar één dashboard met het stuur aan de rechtse kant
Alles werd gespoten met hoofdzakelijk ZP
Het linkse mistlicht heb ik moeten scratchen uit een stukje sprue wegens de originele is er ergens onder baan uitgevallen en was niet meer te vinden :huh:

Laat maar weten wat jullie er van vinden

Grtzzzzzzzzzz Modest
 
Fantastischhhhhhhhhh
Knap gedaan
Grt
Marc
 
Hey,

Inderdaad, knap uitgevoerd. ;)
 
Dank voor de reacties heren, ben er zelf ook wel tevreden over , maar het kan nog beter hoor.... nog enkele kleine details, zal blijven oefenen , heb al zin in een volgende 😄

Grtzzzz Modest.
 
Bedankt hoor 👍🏻 Met schuren en polijsten komt veel goed , je moet er alleen wat goesting in hebben en wat hulp van het interweb :D

Grtzzzzzz Modest.
 
Vette wagen. Mooi om aan de collectie toe te voegen...
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan