Hoofdsponsor

1/24 Drag Nut [wip]

Schaal 1/24 - 1/25
Yves , Peter en Roy bedankt voor jullie medeleven
Ik ga mijn uiterste best doen om mijn dieet zonder suiker te volgen , het zal niet makkelijk zijn zeker 's avonds maar het moet
Grt
Marc
 
Marc, diabetes is het einde van de wereld niet. Voeding aanpassen en goed naar de dokter luisteren.
Wat uw drag nut betreft; superschoon gedaan, je hebt er een volger bij.
 
Laatst bewerkt:
Wow tof
als ik mijn eten zo kan verder doen lukt het me wel hoor juist tussen 12 en 6 heb ik het zwaar al drie 3x een hypo gehad en zat mijn suiker rond 70 en dan was het shaken ( bibberen ) en zweten dat het niet normaal is , al goed dat ik nog in de kliniek was dat ze me direct konden opvolgen met druivensuiker of een madelijntje
Nu vandaag ben ik er goed doorgekomen simpel om een boterhammetje meer te eten middags maar mijn suiker zat toch laag omdat ik wat gewerkt had in huis
Daar zal ik met moeten leren werken

beste vrienden mijn excuses voor het uitweiden over mijn probleem in plaats van te bouwen maar ik begin terug stilaan zin in te krijgen n
Marc
 
Marc goede en slechte dingen deel je met vrienden. Maar 70 is wel verschrikkelijk hoog!
 
Beste Aris nu sla je de bal helemaal mis hoor 70 suiker is te laag normale mensen hebben rond de 90 tot 120 voor mijnopname had ik volgens onze huisarts 600 hij had met de kliniek gebeld om eens te horen hoe het met mij zat
Marc
 
Beste vrienden mijn nieuwe brillen zijn vandaag binnen gekomen nu kan ik eindelijk verder beginnen te bouwen
Marc
 
Vlieg er maar weer in Marc. Blij dat je weer beter bent :nowink:

Greetzzzzz Modest.
 
Thanks ja ben terug de oude alleen geen suiker of zoetigheden meer voor mij en op mijn eten letten verder gaat het prima met mij
Marc
 
Ha Coachke, denk maar zo : modelbouw is een prima zoethoudertje ;)

Veel bouwplezier !! :D
 
Fijn en blij dit te lezen Marc dan genieten we weer van uw werken.
 
Heb deze even terzijde gelegd , reden mijn inktpatronen zijn op heb er nieuwe besteld
Ik was bezig met decals te printen en ja inkt op
Daarom ga ik nu verder met een oude liefde maar dit is een ander topic
grt
Marc
 
Ben erdoor eindelijk is de Rat Fink Rod afgeraakt , het heeft heel wat voeten in de aarde gehad , verschillende keren opnieuw moeten spuiten , dan was de kleur niet naar mijn goesting , dan had ik een loper op den duur heb ik alles opzij gelegd tot gisteren
Een nieuwe laagje candy blauw met mijn nieuwe compressor ( eerlijk de vorige was goed maar met constante druk scheelt toch weer hoor ) was dat zo gefixt
Dan had ik het weer moeilijk met de kleur van het motorblok dan ben ik op het einde toch op goudkleur uitgekomen ben er tevreden over
Al bij al was het een dure kit voor wat het was maar ik wilde deze kit en het was voor mij een ervaring om toch de kleuren goed te krijgen en ik denk dat het me gelukt is
Kijk maar



attachment.jpg



attachment.jpg



attachment.jpg



attachment.jpg


Alleman tevreden ?
Marc
 
Drag nut is niet echt m'n ding, maar het resultaat ziet er wel zeer goed uit Marc.
Grtz Gerry
 
Blij dat je hem afgekregen hebt Marc.
Niet echt mijn ding maar komt er toch goed voor en zal zeker opvallen.
 
Thanks gasten , ook niet echt mijn favorietje , ik dacht ( eerlijk ) dat er meer aan te doen was , en voor mij een goede schilders oefening , ben er toch tevreden over
Marc
 
Heel leuk model geworden en de kleuren vind ik goed passen bij elkaar ! Kleurrijk maar niet te bont.

Uitstekend vitrinevoer zeg ik :D

Nutty greetzz ;)
 
Prachtige uitleg Peter , bedankt voor uw reactie
Ok het is niet echt een pracht van een kitje , maar ik heb er veel ervaring aan opgedaan qua kleuren en schilder technieken die in mijn positie toch wat hinder opleverde
Ik vond het wel leuk om te doen , ik ga zeker de hele collectie niet aanschaffen want er zou nog een kevertje van bestaan ook in die stijl
Marc
 
Heel mooi werk Marc en eens iets anders he :P
 
Iets heel anders dan we normaal zien, maar toch heel leuk geworden
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan