Hoofdsponsor

1/24 Drag Nut [wip]

Schaal 1/24 - 1/25
Knap niet zozeer maar ontzettend lief en het strafste is dat er eentje schuin over de deur bij ons woont zonder dat ik het wist
Mijne suiker is al flink gezakt
Gert
Marc
 
Het is al veel beter met mijn suikerspiegel ik ben al terug in de goede waarden wel door de medicijnen nu afwachten naar het vervolg
Gert
Marc
 
Knap niet zozeer maar ontzettend lief en het strafste is dat er eentje schuin over de deur bij ons woont zonder dat ik het wist
Mijne suiker is al flink gezakt
Gert
Marc

let maar op dat de rest niet teveel stijgt
 
Veel beterschap gewenst Marc , gezondheid is het belangrijkste goed !!

Grtzzzzzzzzzz Modest
 
(Knap niet zozeer maar ontzettend lief ).
Ik hoop dat ze niet meeleest of ge gaat wat meemaken he :P:laugh::nowink:
Veel beterschap en hoop dat het goed komt.
 
Beste vrienden het is nog niet opgelost hoor , moet nual tot zeker zondag blijven en heb minder goed nieuws gekregen ze hebben een vlekje op mijn lever ontdekt en een knobbeltje op mijn bijnier , natuurlijk vrezen we voor het ergste he maar het zal afwachten worden
Ik houd jullie op de hoogte , maandag wisten we nog van niks Gert
Marc
 
Wel hopelijk loopt alles goed af en is het allemaal niet zo erg dan jezelf dacht..sterkte alvast.
 
Wij open er het beste van en duimen voor je. Altijd schrikken zulk nieuws.
 
Geen paniek Marc,
Uiteraard moet men dit onderzoeken, maar pas op het ogenblik dat men een resultaat heeft heb je zekerheid.
Hoogstwaarschijnlijk iets onschuldig.
We duimen voor je !!
Goeie moed en snel beterschap.
Dirk
 
Dank u vrienden voor de lieve attente woorden , ik heb veel aan jullie morele steun
Marc
 
In de kliniek is het soms wat moeilijk om deftig te reageren hè maar dat verstaan jullie wel hè
Marc
 
Marc je hoeft niet altijd deftig te reageren, als je maar niet in op zijn Oostendes dialect gaat typen,
 
Beste vrienden ben juist thuis voor eventjes want ik zal voor 2 overnachtingen terug moeten , nu gaan ze een soort zouttest doen en met een baxter een zout oplossing toedien om te kijken hoe mijn bloed reageert
Daarna nog een echo van mijn lever omdat dat vlekje verder moet bekeken worden
Verder gaat het goed met mij buiten dat ik goed moeten opletten met mijn eten en drinken en mij goed verzorgen , niet op mijn blote voeten lopen ( verwondingen ) enz
Achtereen begin ik terug met bouwen , eerst wat op mijn positieven komen en naar de winkel om speciaal eten ( suiker en zoveel mogelijk koolhydraten vrij )
Dat was het voor vanavond
Grt
Marc
 
Marc lekker even 2 dagen thuis kan je een beetje uitrusten van in dat ziekenhuis liggen. Met frisse moed straks er weer naar toe. Heel veel succes.
 
Aris makker bedankt inderdaad ik rust nu kalm uit , had nog veel te doen boodschappen , medicatie , dokters bezoek en dat voel je wel want ik ben een beetje stijf
Morgen moet ik mijn rijbewijs laten veranderen gaat weeral veel geld kosten ja zo gaat het in België
Enig pluspuntje in mijn miserie is dat ik bijna niks moet betalen voor mijn medicatie en apparaten
Wel heb ik er hoop en moed in ben er me van bewust hoe erg het is en hou me streng aan mijn dieet spijtig genoeg kan ik niet meer snoepen ' uit vrije wil toch )
Heb al 3x een Hypo gehad ( suikerspiegel ) te laag , bibberen , zweten en enorm mottig en dan krijg of mag ik een madelijntje of druivensuiker , maar uit vrije wil ga ik dit toch niet riskeren , dus strikt aan mijn regime
Grt
Marc
 
Niet mijn ding.. Maar wel een geslaagd figuur dat je presenteert Marc..!! Veel beterschap alvast, gaat goe komen is even aftasten wat mag en niet mag, mijn vrouwtje heeft type 1 vanaf haar zestiende.. Komt allemaal slim makker..!
 
Hey Coachke, allereerst beterschap gewenst maatje !!eNseHX.gif
Hoop gedoe waar je doorheen moet nu, ook nog de zorg voor je vrouwtje, ik leef met je mee en duim voor een gunstige uitslag van het onderzoek.

Heb je de zustertjes al eens laten lachen met jouw Drag Nut ? ;)
Erg leuke kit !! en ik vind het tot nu al bijzonder geslaagd oNYSjg.gif Knap schilderwerk en ben benieuwd naar het vervolg...

Ik hoop dat je gauw weer uit de lappenmand bent om comfortabel verder te kunnen met het dagelijks leven en de hobby :)

Groeten Fu4mFp.gif
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan