Hallo beste bezoeker Als je dit leest betekent het dat je nog niet bent geregistreerd, er zijn toch een aantal voordelen door te registreren in onze vriendenclub, je kan er vele vragen stellen over uw project, je kan je foto's op het forum plaatsen en tonen, en er is een live chat functie, en nog vele meer mooie dingen om te zien. Registreer vlug, het is gratis :) Click here Onmiddellijk na registratie krijg je van het forum een E-mail om je registratie te activeren, vergeet dus niet je mail te bekijken. Ons forum is een actief forum, dus mensen die 7 dagen na registratie nog geen post naast hun naam hebben, worden terug delete, we doen een ledenstop als we 700 actieve leden hebben, we zitten op 450 ongeveer. Mvg
1/24 - 1/25 Drag Nut [wip] - Pagina 3
Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
Weergegeven resultaten: 31 t/m 35 van 35

Discussie: Drag Nut [wip]

Standaard

Gaat u precies goed af dat figuurschilderen.Ik weet niet of ik er mij aan zou wagen.
    Marc S.

Standaard

Marc gewoon proberen , jullie hebben nog het voordeel van de kleurherkenning he , bij mij is dat gissen en hetgeen erop de potjes staat vermeld
    Thanks voor de reactie
    Marc
    Met passen en meten word veel tijd verscheten wie het niet doet werkt niet goed

Standaard

Even een warm makertje , hij is nog niet af maar ik sta al ver zijne helm moet ik nog doen en zijn ogen ( rode diamantjes , heu plastiek hoor )
    kijk maar

hoorde er niet bij maar vond het toch leuk om het bij te maken een kapotte jeans zoals we heden ten dage veel zien he

zijaanzicht

nu ga ik hem verder afwerken
    Salukes tot later
    Marc

P.s. nog even vermelden dat zijn muil, tanden , ogen en zijn rits in blinkende vernis gezet zijn de rest is mat gespoten beelden zijn in volle zon getrokken en veel effect valt er wel door weg

Standaard

Ben niet weg van dit soort modelbouw maar mooi geschilderd Marc.
    Pascal

Standaard

Pascal ik ook niet , maar ben helemaal weg van wijlen "Ed Roth " zijn tekeningen en zijn speciale uitvoeringen van auto's daarom heb ik dit eens geprobeerd en ook om aan mezelf te tonen dat ik het ook aan kan
    Het zal de eerste en ook de laatste keer zijn dat ik zoiets bouw , het was of is wel een hele leuke ervaring
    Het wil dan ook niet zeggen dat het top is maar een leerfase om met kleuren te werken vele kleuren heb ik gebruikt door er over na te denken ente lezen welke kleur erop het etiket staat zeker de groene en bruine tinten
    Bedankt voor uw reactie
    Marc

Pagina 3 van 3 EersteEerste 123

Publiceer dit draadje en maak Modelbouw@BE bekend op:

Publiceer dit draadje en maak Modelbouw@BE bekend op:

Regels voor berichten