Hoofdsponsor

1/24 Drag Nut [wip]

Schaal 1/24 - 1/25
Ok heren dat was het plan ook hoor maar nu eerste de grote dat zal andere koek zijn
Bedankt voor de reactie
Marc
 
Sowieso zou ik mat gebruiken, de kleuren hebben wel iets. Voor de ogen zou ik geen wit gebruiken ook al wilt ge er geen kleurovergangen inbrengen.
Ik zou gaan voor ijs geel of iets kreemig.
Voor de rest, gewoon verder doen ben benieuwd.

Grtx Jan
 
Leuk ratje, heel veel succes met het andere figuur
 
Heren bedankt , ik ben tevreden met jullie reactie en dacht nooit zulke reacties te krijgen , uiteraard is het kereltje bijlange nog niet af
Word vervolgd
Marc
 
Mijne kleine man " Rat Fink " is af
klein weetje van kindsaf was ik al gek van deze kereltjes ben ooit eens vanuit Wilrijk waar ik toen woonde helemaal naar Schoten gefietst om daar in de lokale Bazaar ( GB ) omdat ze daar stickers verkochten van zulke figuren , en heb ooit in die tijd nog eens een doodskist gebouwd ( Dragster * ) met ook zo een raar figuurtje in
(* collega's die niet weten wat een dragster is , wel dit is namelijk een voertuig met achteraan enorme banden en vooraan iets dat op fietswielen trek maar dan lag daar een motor van 1000pk of veel meer en daar met die bolides werden dan sprinten mee gedaan van 400 meter en haalde snelheden op dat korte stuk van tegen de 300Km/h en nu zelfs meer )


Maar nu Rat Fink




attachment.jpg



om even te vergelijken 2 cent naast gelegd



attachment.jpg





Een zijaanzicht





attachment.jpg




Achteraanzicht



attachment.jpg



Het andere zijaanzicht klaar voor een " Mug Shot "



attachment.jpg


Dat was het beste vrienden en nu verder met zijne grote vriend waar nog veel werk aan is
Doei
Marc
 
Gaat u precies goed af dat figuurschilderen.Ik weet niet of ik er mij aan zou wagen.
Marc S.
 
Marc gewoon proberen , jullie hebben nog het voordeel van de kleurherkenning he , bij mij is dat gissen en hetgeen erop de potjes staat vermeld
Thanks voor de reactie
Marc
 
Even een warm makertje , hij is nog niet af maar ik sta al ver zijne helm moet ik nog doen en zijn ogen ( rode diamantjes , heu plastiek hoor )
kijk maar


attachment.jpg


hoorde er niet bij maar vond het toch leuk om het bij te maken een kapotte jeans zoals we heden ten dage veel zien he :laugh:


attachment.jpg

zijaanzicht



attachment.jpg



attachment.jpg




attachment.jpg



nu ga ik hem verder afwerken
Salukes tot later
Marc


P.s. nog even vermelden dat zijn muil, tanden , ogen en zijn rits in blinkende vernis gezet zijn de rest is mat gespoten beelden zijn in volle zon getrokken en veel effect valt er wel door weg
 
Ben niet weg van dit soort modelbouw maar mooi geschilderd Marc.
 
Pascal ik ook niet , maar ben helemaal weg van wijlen "Ed Roth " zijn tekeningen en zijn speciale uitvoeringen van auto's daarom heb ik dit eens geprobeerd en ook om aan mezelf te tonen dat ik het ook aan kan
Het zal de eerste en ook de laatste keer zijn dat ik zoiets bouw , het was of is wel een hele leuke ervaring
Het wil dan ook niet zeggen dat het top is maar een leerfase om met kleuren te werken vele kleuren heb ik gebruikt door er over na te denken ente lezen welke kleur erop het etiket staat zeker de groene en bruine tinten
Bedankt voor uw reactie
Marc
 
Denk het niet , alhoewel ik het prettig vond
Ten eerste ik zou niet weten er mee te blijven
Ten tweede mijn kleurkennis gaat niet ver genoeg en ik zou dan toch stommiteiten schilderen
Ten derde het ligt me toch niet zo goed hoor
Deze keer was het te bezien als oefening en fun omdat ik de rat een leuk ding vind en ik kon de rest toch niet wegsmijten
Ik weet Rat Fink is in het groot als kit te verkrijgen maar is wel redelijk geprijsd

Dank u voor de reactie
Marc
 
Niet mijn ding maar vind het goed gedaan.
Marc S
 
Zeker niet slecht voor een eerste figuur hoor Marc en die gescheurde broek is dat tikkeltje extra.
 
Mannekes slecht nieuws coachke ligt in de kliniek mijn suikerspiegel is veel te hoog en moet nu tot vrijdag blijven en ze gaan mij binnenste buiten keren want het was te erg
Ik laat me nog wel horen
Groetjes
Marc
 
Oei, veel beterschap Marc.
Hopelijk knappe verpleegsterkes.
Dirk
 
Veel beterschap Marc, laat U maar goed verzorgen maar opletten met die jonge verpleegsters hé want dat is dan weer slecht voor Uwen rikketik.
 
Alvast beterschap in de eerste plaats Marc, laat je goed verzorgen.
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan