Hoofdsponsor

1/10 De Trol

Ron

Bouwers voor bouwers :)
Registered
Lid geworden
31 dec 2010
Berichten
6.267
Vandaag deze afgemaakt de Trol van Historex.

ae46aaf2293a8542f770d7e323755095.jpg

7ab4b2a89a70078b289f6832cc1e4cd2.jpg

8f250d2967a4bf7e6e9e9cb03f63d51e.jpg
 
Machtig gedaan ik denk dat deze kerel zijn beet giftig is :laugh:
Knap werk
Marc
 
Mooi, maar relatief witte tanden, die had ik ergens bruiner, vuiler verwacht, en de ogen, nu ja, zijn niet te vergelijken met de realiteit, maar lijken mij een beetje kaal en droog... de rest zoals het leer en het metaal vind ik heel goed gedaan... maar blijft, ik ben geen krak in deze discipline, ook niet in de andere btw, maar dit is wat me "opvalt"
 
Mooie uitvoering maar persoonlijk heb de indruk dat hij wat te proper is wat het hoofd betreft en zeker de tong lijkt mij te fel.
 
Ron, uw mening respecterend over harde schaduwen enz.
De huidkleur vind ik goed, als je de tong een wash geeft met donkerblauw zal het al veel veranderen.
Voor je ogen, het is zoiets als de ziel van je figuur. Hier zou je meer tijd moeten insteken, het is iets waar ik zelf continu aan werk.
Voor je kledij, als je de zelfde kleuren of in de zelfde lijn wil werken moet je proberen accenten te plaatsen anders wordt het een vage massa.
Ik heb twee foto's bijgevoegd. de eerste is een Goblin de tweede een Troll hij gaat wat huidskleur zelf in je richting.

Persoonlijk hoop ik dat je aan mijn opmerkingen iets hebt, het blijft nog altijd uw figuur en staat in uw kast.

Grtx Jan




aa1068206995bcc6217dc8525be319db.jpg597ef54ed895f1a1d612db3e4d5a980a.jpg
 
Mannen bedankt voor de reacties en het kritische oog wat ook zeker gewaardeerd word.

Silenoz de tanden heb ik bewust zo gehouden omdat ze anders naar mijn idee weg gaan vallen in de huidskleuren.

Jan je opmerkingen (tips) worden zeker gewaardeerd en ook meegenomen naar een ander model in dit geval ga ik nog eens een kritisch blik op de trol werpen naar de aanleiding van de opmerkingen. Zelf ben ik ook tevreden over de huidskleuren, wel drie keer opnieuw gestart :) Wat de ogen betreft dat zal altijd wel een probleem blijven denk ik omdat niet altijd dit kleine priegelwerk kan zien helaas en hoe jijde ogen in 1/10 schildert gaat mij dus nooit lukken vrees ik. Wat het leer betreft en vooral zijn vest dat is inderdaad vlak, ik krijg er geen variatie in maar dat zal wel komen dat ik mijn verf teveel verdund en toch een beetje angst ervoor heb om de verf wat minder te verdunnen, klinkt een raar maar dat ben ik ook :) dus ook iets wat ik mijn kop moet zetten en wat meer moet durven en zoals jij al ergens zij het is maar verf :)
Dus van de week nog wat dingen aanpakken.
 
Ron heel veel succes, maar ik vind hem nu al knap lelijk.
 
Sorry voor de slechte foto zal wel iets fout gedaan hebben tijdens het samenvoegen van beide foto s :$
Na aanleiding van jullie opmerkingen heb ik de ogen,tanden, tong en het leer aangepakt over het leer ben ik nog niet helemaal tevreden maar is nu beter dan wat het was dacht ik. Op naar de volgende buste.

1ff7a8f05faa2b4989f5b3c1d5ac1f7b.jpg
 
Al is de foto niet goed, men erkend toch een duidelijke verbetering

grtx Jan
 
Bedankt Jan, inderdaad foto is drie keer niets wilde ze naast elkaar hebben.

e2600460713f40ceb8bd59618d830617.jpg
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan