Hoofdsponsor

Anders / onbekend Schloss - Castle Neuschwanstein (wip)

Debart

Well-known member
Registered
Lid geworden
10 okt 2010
Berichten
5.796
Schloss - Castle Neuschwanstein.

Ben met deze gebouw al deze week begonnen, de ondergrond zit al op de houten plaat en ben de onderdelen aan het snijden die verstevigd moeten worden met karton.

attachment.php


attachment.php


attachment.php


attachment.php


attachment.php


attachment.php


attachment.php


attachment.php


attachment.php


attachment.php


attachment.php


attachment.php


attachment.php


attachment.php
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Dat is een leuke herinnering, deze kit heb ik 19 jaar geleden gebouwd. Gekocht in het kasteel zelf en met veel plezier in elkaar gestoken. Ik moet het model nog ergens hebben.

Veel succes, het is een leuk project en ik herinner me geen noemenswaardige problemen.
 
Wow Bart heb ik ook als kind met mijn ouders bezocht
Het kasteel van " zotte Ludwig " hij had nog een mooi buitenverblijf een soort copy van het kasteel in Versailles " Linderhof " genaamd hebben we toen ook bezocht ongelooflijk hoeveel geld die man spendeerde aan luxe
Dit ga ik zeker met enige vorm van interesse volgen
Suc6 beste vriend
Marc
 
Daar ga je een mooi kasteel bouwen Bart, succes met deze bouw.

Fred
 
succes met dit prachtig bouwwerk.
 
Jaren geleden heb ik een paar dagen doorgebracht op een camping aan de voet van de berg waar hij staat. Niet naar binnen geweest
Heel veel succes met deze
 
Ha, een klassieker.
Succes met de bouw ervan, Bart.

Grts,
Joost
 
Dat zal geen gemakkelijke zijn! Succes Bart!
 
Bedankt mannen, het begin is gemaakt, heb de onderdelen uit gesneden die verstevigd moeten worden op 1 mm karton wat er bij zit, op het karton geplakt en weer uitgesneden, het geraamte staat er op,

attachment.php


attachment.php


attachment.php


attachment.php


attachment.php


attachment.php


attachment.php
 
Knap werk al Bart , heb enorme interesse naar het vervolg ( jeugdsentiment )omdat ik zoals eerdere al gemeld dat mijn ouders en ik de kastelen heb bezocht
Suc6 verder
Marc
 
knappe start Bart, succes met het snijden en plakken.
 
Momenteel ben ik met de ,,Schloss Castle Neuschwanstein ,, bezig, zie het verloop van het project de foto's.

attachment.php


attachment.php


attachment.php


attachment.php


attachment.php


attachment.php
 
Ferm bouwstuk en heb zelf niet de plaats groot genoeg om zulke projecten te bouwen.
Knap in ieder geval.
 
Ik heb zelf precies deze bouwplaat gebouwd in een studentenkamer van 9 m2. Het is maar wat je met je beschikbare ruimte doet he.
 
Mooi project.
Heb je wel wat plaats voor nodig zo te zien.
Succes verder.
 
Goed je weer bezig te zien Bart en fijn je weer eens gesproken te hebben in Goes.


Fred
 
Bedankt mannen, heb vandaag nog een beetje aan gewerkt
 
Heb deze week nog een beetje aan het kasteel gewerkt, het looppad en met 2 daken bezig.

attachment.php


attachment.php


attachment.php


attachment.php
 
Deze zomer gaan we meedoen aan een rally met auto’s van een waarde van maximaal 250 euro, van Reims naar Praag. We komen door Fussen heen en Neuschwanstein is een van onze stops. Afgelopen week kaartjes besteld om het kasteel (nog eens) te bezoeken, heb er zin in en dank je voor het bevorderen van de voorpret :)

Je werk ziet er keurig uit.
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan