Hoofdsponsor

Anders / onbekend Schloss - Castle Neuschwanstein (wip)

Roy en Fred, bedankt voor de leuke ractie's, Roy veel plezier met de rally.
 
@Roy mijne kameraad die waar het garage dio voor is heeft over twee jaar ook mee gedaan en is derde geworden met een Fiat multipla helemaal in pluche verkleed als hond en de achterste ruitenwisser had hij gewoon over geplooid naar onder en deze ook bekleed met die pluche en tijdens het rijden stond die dan op en het was net of die kwispelde met zijn staart was wel een leuk zicht
Marc
 
Indrukwekkend gebouw Bart, en de 'kit' is welhaast net zo indrukwekkend. Mooi werk ! :)
 
Mooie vorderingen Bart.
Doet me denken aan de film "Monuments Men" waar men in dit kasteel de door de Duitsers gestolen beelden teruggevonden heeft.
 
Bedankt mannen, leuk om te lezen de reactie,s.
 
Vandaag heb ik met het laden van de auto per ongeluk de toren omlaag geduwd d.m.v. de achterklep omhoog doen van de auto, de hoedenplank duwde de toren in elkaar tegen het dak van de auto, flink balen was goed op weg met dit project, we waren een weekend in valkenburg en hadden een huisje gehuurd, ligt nu in de container, was niets meer aan te repareren, de vouwen kreeg ik niet meer weg.

ga aan een ander project beginnen.
 
Spijtig dit te lezen maar ongeluk zit steeds in een hoekje.
Vond het in ieder geval een mooi project.
 
Bart, da's kl**** hé man, van pech gesproken. Was inderdaad een mooi project en zou een indrukwekkende bouw opgeleverd hebben.
 
Tja Bart jongen, domme pech ligt voor ons allen op de loer...

Jammer maar helaas...maar ja , het einde van dit is weer het begin van wat anders zal ik maar zeggen ;)

Veel plezier met dat andere :)
 
oh Bart das spijtig om te horen , het zijn nu eenmaal dingen die kunnen gebeuren he
Op naar nieuw werk dan maar he
Marc
 
Oei,dat is wel tegenslag hebben.
Je had er al zoveel tijd ingestoken het het was machtig aan het worden.
 
Is balen maar heb het vergeten en met de Cathedrale bezig, bedankt voor de mooie reactie's.
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan