Hoofdsponsor

1/35 Marder 3 H... [done]

Thanks voor de feedback Peter waarschijnlijk heb je hier 100% gelijk maar als ik met olieverf begin heb ik mezelf niet meer onder controle 😅😅😅. ..
Ik ga nog bekijken in welke richting ik dit ga sturen maar neem je idee alvast helemaal mee👍👍👍

ha ja :D dat is een bekend fenomeen dat met menig artiest op de loop gaat...
Het is eigenlijk te mooi uitgevoerd om te gaan veranderen en er komt nog een kanon op te staan...

Hoe je ook verder gaat, veel plezier daarbij :)
 
Zonder woorden (geslaagd)
 
Beste Danny ik sta versteld hoe knap uw verwering is , de rest is nog wachten maar dat belooft en heu ik kijk er al naar uit
Goed bezig
Marc
 
Hey,

Inderdaad, heel knappe verwering, maar ik vermoed met het kanon erop dat het wat zal temperen, ook de zijplaten zullen heel wat wegsteken, dus ik vermoed dat het gaat goedkomen... ;)
 
Hele mooie verwering en genot om naar te kijken
 
Zeer knap gedaan die verwering, en dat is dan nog maar het interieur.
Ben benieuwd naar de buitenkant.
 
Alvast bedankt collega's is een super leuk project ik hou jullie verder op de hoogte van deze werkzaamheden 😉
 
We hebben ondertussen al een zijpaneel afgewerkt,basis is acrylics en verweerd met olieverf. ..😉
Alle feedback is natuurlijk welkom...

ogwlib2.gif

78sjsy.gif
 
Wederom erg mooi gedaan Danny ! Dramatiek genoeg maar ik hou daar best wel van eerlijk gezegd ;)

Suggestie : Misschien de originele kleur herstellen van de topjes van de klinknagels ?
Dus waar de klinknagel groen was een klein beetje groen op de top, enz.
 
Waanzinnig knap gedaan , dit gaat mijn petje ver te boven
Knap
Marc
 
Bedankt jongens voor deze feedback....;)
Ondertussen ben ik hier al mee bezig Peter...
Het is een heel mooi leer proces werken met olieverf en ik begrijp echt dat sommige mensen het iets teveel vinden,maar ik geniet van elk moment als ik hier mee bezig ben.....;)
 
Ondertussen ben ik hier al mee bezig Peter...
Het is een heel mooi leer proces werken met olieverf en ik begrijp echt dat sommige mensen het iets teveel vinden,maar ik geniet van elk moment als ik hier mee bezig ben.....;)
Dan heb ik nix gezegd ;)
Ja heerlijk medium die olieverf en ach... het iedereen naar de zin maken is zowizo onbegonnen werk.

Doe vooral verder zo ! :)
 
Danny, persoonlijk vind ik het ook iets overdreven maar ik benijd je kunsten en ik begrijp je ten volle.
Trek je van ons zeker niets aan en doe gewoon je ding waar jij je goed bij voelt!
 
Heel moooi resultaat zover, een genot om naar te kijken
 
Danny ge zijt er ferme patatten op aan het geven zeg .
Vind het een genot om zo iets te zien.
 
Hier zijn we weer met een kleine update van deze jongen😉 we zijn nog steeds volop bezig met de olieverf en we werken stapsgewijs paneel na paneel af...
Ben echt tevreden over het resultaat en voor mijn is dit puur genieten😉

1399pgqx2.gif

oufbpx.gif

v26n5iqmi.gif

kzlopajd7z.gif
 
Laatst bewerkt:
Mooi hoor Danny !

Misschien de uitlaat nog wat dunner maken ? (gaat heel makkelijk met een bolkop freesje)
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan