Hoofdsponsor

1/35 Marder 3 H... [done]

Netjes hoor Danny, leuk dat je wat zelfgemaakte details hebt aangebracht.
 
Ondertussen begonnen met de eerste stapjes olieverf nog wel veel te doen aan dit interieur ...😉

20190323-154655.jpg 20190323-154729.jpg 20190323-154753.jpg
 
Mooi, ziet er goed uit. Hoe ben je hiervoor juist te werk gegaan? Geniet van je vakantie.
 
Mooi, ziet er goed uit. Hoe ben je hiervoor juist te werk gegaan? Geniet van je vakantie.

Thanks ik gebruik hier uitsluitend olieverf voor en werk met vele laagjes over elkaar,omdat ik bijna geen thinner gebruik kan ik met een droge borstel de olieverf heel mooi blenden...
 
Laatst bewerkt:
Mooi gedaan hoor en niet overdreven geweatherd. 👍🏻


Grtzzzzz Modest.
 
Nog een dikke WAUW voor het verweren van 't interieur !!

Hoi Danny, ben je nog bezig met de Marder ?
(ik kan nog wel wat 'Panzer Inspiratie' gebruiken ;))
 
Thanks Peter ben nog steeds bezig met deze jongen,ondertussen heb ik ook het motorcompartiment afgewerkt zodra ik uit vakantie ben (zit nu in de Franse Pyreneeën )post ik de nieuwe foto's 😉👍👍
 
Je zit nog hoog en droog dus, geniet ervan :)

We zien de updates wel verschijnen...

mazzels ;)
 
Het is hier even wat stil geweest rond dit project maar zeker niet in de hobby kamer😉 we hebben weer wat stapjes verder geboekt..
Het interieur is volledig afgewerkt naar mijn zin met olieverf...
Er moet nog heel wat gebouwd worden maar hier zijn alvast enkele foto's 😉. ..
Uiteraard sta ik open voor alle feedback 😉. ..

9jsbrr01j1lzs.gif

dwjse3hwk.gif

2lpxxs.gif

20y6pgevtz.gif
 
Hoi Danny, weer aanwezig aan het plastic front :)

De verwering van het affuit vind ik bijzonder goed gedaan, petje af !!
Wil er wel bij zeggen dat ik dergelijke verwering eigenlijk niet zo goed vind passen bij een voertuig in actieve dienst.
In mijn ogen past het beter bij een verlaten voertuig dat al geruime tijd buiten staat te verroesten.

Maakt verder niet uit hoor, want artistiek gezien vind ik het juist weer geslaagd in de zin van toegevoegd drama.

Veel plezier verder :)
 
Thanks voor de feedback Peter waarschijnlijk heb je hier 100% gelijk maar als ik met olieverf begin heb ik mezelf niet meer onder controle 😅😅😅. ..
Ik ga nog bekijken in welke richting ik dit ga sturen maar neem je idee alvast helemaal mee👍👍👍
 
Ik sluit me aan bij Peter, heel mooi gedaan, maar voor een model dat en halve eeuw buiten staat
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan