Hoofdsponsor

1/35 Marder 3 H... [done]

Volgende stap is alle kleuren te blenden met de middetoon tot we tevreden zijn...😉

z5nhapkudk72e.gif
 
We zijn van start gegaan met deze bink gisteren middag vandaag begonnen met alle tonen te blenden...

5fy9ct.gif

sgdi5c802.gif

krt678ogff1rb.gif
 
Thanks voor de verduidelijkende plaatjes.

Ik blijf enthousiast over hoe jij de ogen doet ! bij het tweede figuur vind ik ze nog beter zelfs.
gebruik je ook 'wit' aan weerszijden van de iris ? of is dat de lichtval die me dat doet vermoeden.

happy painting :)
 
Thanks Peter ik gebruik Ivoor wit en blauw en zwart en dan een klein wit puntje ..😉
 
Dat lukt me niet met Vallejo, dat droogt quasi onmiddellijk op bij mij, hoe krijg je het nog geblend?
 
@ peter Ik schilder steeds met winsor and newton series 7 met als nr 00 en 000..

@hans als je de verf goed verdund 1/6 dan kan je alle harde overgangen mooi blenden dit duurd wel langer maar hèt resultaat is ook mooier...😉
 
OK Danny, ik werk voor gezichten het liefst met ook de serie 7 van W&N maar dan de "miniatures" versie, nrs. 0, 1 en 2
Die "miniatures" versie heeft korte dikke haar basis met een zeer fijn puntje.
De dikte van de haar basis is om toch redelijk veel verf 'voorraad' te hebben zodat het penseel niet zo snel opdroogt .

Goed bezig in ieder geval ! :)
 
Weer wat tijd gevonden om verder te schilderen aan deze jongen 1/35...😉

sp9ya5aig.gif

0rthjpdz2dytu.gif

8c6dtpqi2m7f.gif

srlw8jb76.gif
 
Laatst bewerkt:
Ons eerste figuur is volledig afgewerkt nog eentje te gaan dan,het eerste figuur heeft dan ook al zijn vaste plaats verkregen op het kleine dio😉

ukyuww.gif

m1e8jlqcg1dj.gif

ymdzdi0j.gif

3kfh8kpc14j.gif
 
mooi , mooi , mooi gewoon alles de bloemen het gras een lust om naar te kijken
Marc
 
Jawadde:wow:,

Je zou denken dat die kerel op elk moment kan wegwandelen.
Prachtig dio.

Grtz.

Luc8)
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan