Hoofdsponsor

1/35 Marder 3 H... [done]

Ondertussen van start gegaan met het derde figuurtje alle figuren zijn van Dragon en een beetje aangepast,om het verhaal wat te laten leven heb ik deze jongen een fles wijn in de hand gegeven 😉

3tjsbtgq.gif

kx6dsu863e.gif

e2bul93zw.gif

37y2qj.gif
 
Goed idee die fles en krijgt gelijk een verhaal.
 
zoveel te leren van zo'n geweldige build :wow:
 
Ondertussen zijn we bijna een jaartje aan deze jongen bezig 😉al bij al is het een super fijn maar leerzaam project geweest...
Tussen alle feesten Door heb ik het eerste figuurtje geschilderd en afgewerkt ook gestart en de beslissing genomen om toch er een ondergrondje voor te ontwerpen. ..
Een deze dagen ga ik de rest van de tracks afwerken en er op leggen😧😧😧....
Er valt nog heel wat te doen buiten de rest van de figuren nog 5 te gaan en heel wat details toevoegen schilderen en afwerken...😉

4w7cjvr0w662.gif

2rchwaqr.gif

ve1c91tc.gif
 
Ik vind het een eerste klas bouw! Wel vind ik het een beetje jammer dat er weinig toelichting is over hoe je de dingen doet.
 
De Marder is prachtig, ben benieuwd welk verhaal verteld gaat worden...
 
Prachtwerk!

Zo te zien heeft de soldaat in de loopgracht zijn wapen in de grond gestopt met zijn loop :D ;)
 
Prachtwerk!

Zo te zien heeft de soldaat in de loopgracht zijn wapen in de grond gestopt met zijn loop :D ;)
😆😆😆onder zijn hand komen nog lege kistjes waar hij op steund . ..😉

@Michel hier heb je volledig gelijk in en zal met mijn volgend project alles uit de doeken doen en laten zien hoe ik tewerk ga...😉
 
Ja wat kan je nog schrijven .
Dus volgen we met de nodige bewondering.
 
Ik kijk er al naar uit Danny. Ik kan nog heel veel van je leren.
 
Hey Danny,

Jawade man, toch een prachtdiorama maken. Zo een model roept, schreeuwt, tiert om een ondergrondje..., en zo te zien gaat het serieus met de ondergrond. Onmiddellijk een loograaf erbij en alles errond..., knap, ben serieuze fan van jouw makker... ;) :)
 
Hey Danny,

Jawade man, toch een prachtdiorama maken. Zo een model roept, schreeuwt, tiert om een ondergrondje..., en zo te zien gaat het serieus met de ondergrond. Onmiddellijk een loograaf erbij en alles errond..., knap, ben serieuze fan van jouw makker... ;) :)

Wawww en thanks Swa heel fijn om te horen echt bedankt...
Het ondergrondje is al goed opgeschoten volgende week komen de nieuwe foto's op het forum maar eerst een paar dagen Franse ardennen. .😉
 
Ik vind het een eerste klas bouw! Wel vind ik het een beetje jammer dat er weinig toelichting is over hoe je de dingen doet.

Ik sluit mij aan bij de opmerking van Michel.
Danny, je levert prachtwerk af en de werkwijze die je toepast geven aan je project een zeer hoog niveau. Ik kijk met zeer veel interesse uit naar je volgende bouw en de uitleg van de gebruikte technieken. Ik ben zeker dat velen onder ons hier heel wat van gaan leren.

Mvg
 
De afgelopen dagen nog wat tijd gevonden om te tuinieren met dit als verlopig resultaat...

aedwqyvo4.gif

j6ytqezc05d.gif

rcrokvn3ge.gif

b59p6h07zn1.gif

ne7dslf6dmpq.gif

24hakrsvu.gif
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan