Hoofdsponsor

1/35 Marder 3 H... [done]

Mooi schilderwerk Danny fiiOJF.gif ik vind hoe je de schaduwen en hooglichten hebt aangebracht echt goed werken.

Ook wat varens gesnoeid zie ik... fiel besser ;)
 
Hey Danny,

Jawade jongen, wat een kwaliteit van figuur.
Knappe schilderwerken ook, maar dat zijn we al gewoon van je .... ;)
 
Mooie figuren hoor, Danny. Maar iets dat me nu plotseling opvalt, wat heb je met die tracks uitgespookt sinds P7? Ze zijn nu een stukje te lang geworden?
 
Eind foto's Marder 3 H...

Na 1.5 jaar vol passie kan ik zeggen dit project is afgewerkt. .😉
Hier de laatste foto's van dit leerzaam en interessant project. .


jnb4f9f9hjy.gif

j1z9w1fv.gif

1y2dumo.gif

tl6rhemutebnr.gif
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Hey,

Milj..., Danny, jongen, da's er boek op he..., allez, goud van mij.... ;) :)
Neen, prachtige figuren, daar zijn ik jaloers op man..., en ook uw tuinkwaliteiten zijn uitstekend...
 
Hey,

Milj..., Danny, jongen, da's er boek op he..., allez, goud van mij.... ;) :)
Neen, prachtige figuren, daar zijn ik jaloers op man..., en ook uw tuinkwaliteiten zijn uitstekend...

Thanks Swaken fijn om te horen..😉
 
Ja Danny ik ben er ook weg van zoals al eerdere gemeld die planten gewoon geweldig ,de rest natuurlijk ook de figuren geweldig ze hebben een uitdrukking
Dees is een dio of vignette zoals het hoort eenmaal je er naar gekeken hebt kijk je meer en meer omdat er van alles te ontdekken is en dat is toch de bedoeling kijken en blijven kijken
Knap gedaan
Marc
 
Het is hier al gezegd: boenk er op hé Danny!
Moet wel zeggen dat ik het beter vind nu dat die Duitse soldaat verdwenen is uit die loopgraaf, geeft volgens mij nu een realistischer scène.
 
Ik zal hier nog even mijn vraag over de veranderde positie van de tracks herhalen, want de tank was toch nog in gebruik en niet beschadigd volgens de beschrijving, maar voor de rest ben ik ook helemaal akkoord met de eerdere uitspraken hier. Dit verdient een bekroning.
 
Prachtig geworden Danny, ik heb de eindfoto's ook bij afgewerkte modellen gezet.
 
ik zou zeggen ... hoe doe jij dat ???

vewwy vewwwyyy vewwwyyy jealous I am green !!
 
Kan niet meer doen dan mij aansluiten bij de reeds geleverde positieve commentaren.
Prachtig diorama.
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan