Hoofdsponsor

1/35 Marder 3 H... [done]

Wordt een echte topper, alles klopt!

Enkele van de wielen hebben onderaan precies aangekoekte lichte modder, of zie ik dat verkeerd? Dat ziet er niet zo realistisch uit, maar ik veronderstel dat dat nog weggewerkt wordt?

EDIT : ah ja, natuurlijk, de tracks moeten er nog op :8:8:8:8 (ik ben een beetje moe 8) )
 
Inderdaad de tracks moeten er nog op gemonteerd worden,maak toch goed opgemerkt 😉
 
Ik vind het ook prachtig, hoor. Wat mij nog opviel, is dat je een pinwash hebt gedaan op de bak waar de bestuurder in zit, maar niet op de rest van de pantserplaten. Vond je dit effect te sterk?
 
Eigenlijk heb ik het hele voertuig gedaan maar heb gekozen om het op de zijpanelen hard te verzachten met de verwering en olieverf,ik voelde me er beter bij..😉
 
Hey Danny,

Jawade, uw tuinier-eigenschappen zien er goed uit. Het wordt nu al een kleurrijk panorama....
Ik ben fan van de aarde op de houten schuttingen in de loopgraaf, knap man...
 
Hey Danny, welke kleur is het groen van de camo? Ik vind het een mooi fris kleurtje.
 
De grond werken zijn bijna achter de rug nog enkel wat foutjes wegwerken😉 en het voorlaatste figuur heb ik ook een plek gegeven (Russische gevange )nog een te gaan en we kunnen starten met schilderen😈😈...

trlriznifq.gif

abudprge.gif
 
Het kleurgebruik in het geheel vind ik aantrekkelijk, het past mooi bij elkaar ! :)

De varens vind ik niet goed passen in dit terrein :
Deze plant heeft absoluut vochtige grond nodig wat jouw terrein niet bepaald uitstraalt.
Bovendien staan ze exemplarisch nogal verspreid en ogen ze wat stijfjes.

De opstelling van de figuren ziet er prima uit, behalve de man in de loopgraaf... die lijkt een verhaal apart te zijn ?
 
Inderdaad, ik stond er niet direct bij stil maar varens zijn schaduwminnend, komen vooral in loofbossen voor, dus hier inderdaad botanisch gezien niet direct op hun plaats. Voor de rest vind ik het topniveau, écht top.
 
Thanks jongens voor deze nuttige informatie...
@ Peter de varens an ik nog steeds verwijderen je heb hier een heel goed punt waar ik zeker rekening mee ga houden...👍👍
@ hans thanks
 
Prachtig resultaat tot nu toe...
de varens zou ik weghalen.....passen niet goed bij het geheel, ookniet qua kleur.
Misschien kun je man in de loopgraaf omdraaien met zijn gezicht naar de Marder... dan is er mischien meer verbinding tussen hem en de andere mannen.

blijf je volgen want wordt prachtig.

grtz ED
 
Heel terechte opmerking van die varens en ik had er ook niet bij stilgestaan, weeral iets om op te slaan in mijn geheugen.
Die opmerking betreffende de soldaat in de loopgraaf lijkt mij ook terecht maar wat mij nu wel opvalt is dat de man in de loopgraaf zich verplaatst half in dekking terwijl de rest van de Duitsers rechtop staat zonder dat zij met enige dekking rekening houden. Als ze dat doen zijn ze redelijk ver van de gevechtszone en dan is het voor de man in de loopgraaf ook niet nodig om gebukt verder te gaan.
 
Thanks 👍. .
Bij de loopgracht komen nog twee figuren bij zodra deze afgewerkt zijn plaats ik ze er even bij om het gehele verhaal te laten zien...😉
 
Ondertussen niet stil gezeten en van start gegaan met deze bink😉voor 60 % is hij al gedaan...

ckayg3qd.24.17.gif
 
Heel mooi die kop ! de ogen komen ook heel goed over !!

Zou je een fotootje kunnen laten zien zonder de schaduw van de helm ?
Ik zou graag beter de ogen bekijken om meer in detail te zien hoe je ze geschilderd hebt.
(Wees niet bang dat het er dan misschien raar uitziet... want het gaat om het eindeffect en dat is in mijn ogen zeer goed geslaagd)
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan