Hoofdsponsor

19de ledendag 2019

Bedankt, Aris. Het is wel mijn stiefbroer die de gelukkige is, maar dat kindje krijgt er dan een speelkameraad bij, natuurlijk.
 
Was er heel graag bij geweest maar volgende keer hopelijk meer geluk.
De tafel met de modellen zal dan waarschijnlijk beter gevuld zijn als er mijnen "brol" zal tussen staan.
 
Een rustige en zeer gezellige dag waarvoor dank.
Het eten was lekker en bedankt voor het warme ontvangst steeds weer.
Vergeet ik niet te betalen dan vergeet ik wel ons gerief dus Danny even geduld voor decal maar door Patrick en collega's daar ,alsook onze Fred komt ons gerief wel terecht en kan ik wat proberen met de decals
Tot de volgende ontmoeting.
 
tja, kan alleen bedenken hoe leuk het weer geweest is en wat ik allemaal gemist heb om live te mogen aanschouwen.
Hopelijk kan ik volgende bijeenkomst terug van de partij zijn.
toch bedankt om de foto's te delen zodat ik toch een beetje mee ben, @ Steven, jammer van je gedane werk, je bent helaas niet de enige die dit al heeft meegemaakt. Succes met de uitbreiding van de familie.
Tot later maar weer, Marc W
 
Blij dat jullie weer een leuke dag gehad hebben, leuke zaken op de tafel te spotten.

Zonde van je crew, Steven. Al moet ik als auto-detail-freak wel met ontzetting lezen dat je de doos op het dak van je auto hebt gezet sdfkkjskng. Dat is zo not-done. Slecht voor je lak, net zoals met de wagen naar de carwash gaan :ph34r:

Hopelijk krijg je ze zonder te veel moeite nog gerepareerd ^^
 
Had er normaal gezien bij geweest maar onze auto liet het afweten is nu wel al gerepareerd.Toch een beetje kunnen meegenieten dankzij de foto's.
Marc S.
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan