Hoofdsponsor

1/72 Gaz AA type 55 Ambulance - model 1942[WIP]

Status
Niet open voor verdere reacties.
knap... klein maar fijn zeggen ze dan, maar dit is toch heel fijn...
 
Ben weer zeer onder de indruk van wat je laat zien en vooral op deze schaal.
 
Knap baksken, gaan we eens te goei bekijken dinsdag.
 
Hey,

Dikke mercie jongens voor de comments.
We doen gestaag verder, vandaag vernissen van de binnenzijde, ramen achteraan inbrengen en daarna de kast opzetten op het chassis en verder afwerken.
Zoals al gezegd geen roestige bakken, maar een beetje verwering moet wel kunnen door het veelvuldig gebruik. Subtiel houden is mijn handelsmerk geworden denk ik... ;)
 
Ziet er weer hel mooi uit! Beetje verweren hoort erbij, is tenslotte niet opgesteld in een showroom.
 
Swaken dat ziet er weeral perfect uit ongelooflijk zo klein en zulke details , roest neen bij zulk voertuig kan dat niet vind ik ook
Daar bestaan andere voertuigen voor en daarbij roest is geen must he straks moet alles met roest he neen goed bezig
Marc
 
Hey,

Hier zijn we dan toch terug met een update.
Als tussendoortje kan ie wel tellen..., terwijl mijn bouwopdracht ligt te drogen kan ik verder werken aan de GAZ.
Hij is gespoten, verweerd en samen gestoken.
Er zijn regensporen aangebracht, er is modder onderaan aangebracht, pigmenten gebruikt...., allez de ganse ram tam tam.... ;)
Ondertussen ook al bezig aan de bouw van de vignette begonnen, maar da's voor later en in een ander topic hier....:)

Allez, wat foto's...

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

en voor 98% afgewerkt....

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg


Voila se.... nu nog enkele modderspatten aanbrengen en wat klein olieverlies op de achterassen, en dat komt dan wel goed.
Zoals al gezegd, we doen gestaag verder aan de vignette...:)
 
Zeg, nog een vraag.
Ligt het aan mij of kan dat, dat ik iedere foto moet apart opladen op het forum?
Moet wel zeggen dat ik nu een andere browser gebruik, misschien ligt het daaraan....

Laat anders maar weten, ...:)
 
Swaken da is al een hele tijd wat ik doe is 2 vensters naast elkaar openen de ene met de foto's de andere met uw topic en dan blijven ze mooi staan
Marc
 
Marc,

Da's just, maar ik bedoel eigenlijk wanneer ik de foto's wil gaan ophalen vanuit de computer en plaatsen op het forum. Ik kan enkel foto per foto uploaden...
 
Zeer netjes en zorgvuldig gewerkt Swa, je doet je reputatie van 1/72-meester weer eens eer aan!
 
Adobe Flash, welke nodig om hier te upladen, word nergens meer ondersteund. Is ook niet meer te gebruiken als invoeg toepassing. De reden dat alle browsers dit besloten hebben is dat de fora die Flash nog gebruiken niet meer bestaan.


Daar is een oplossing voor, ga onder in je balk , naar of het vergrootglas, of afhankelijk van je instellingen naar de zoekbalk in ieder geval naast je Windows knop.
Daar zoek je Internet Explorer, krijg je de oude IE ...een oneline model.
en feitelijk werk je dezelfde volgorde af. Zie foto's.
Waarbij je ziet dat ik normaal met Windows 10 werk en Firefox.
En vrolijk kan je er zoveel opladen als je wilt

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg
 
Laatst bewerkt:
Ja nu zie ik het ook maar die ambu is zo klein in het echt dat je het bijna niet ziet
Nog even vermelden ( was ik wel vergeten ) ik heb hem gezien in Deinze en vond hem wel geweldig hoor nu ook op de grotere verraderlijke beelden , knap gedaan ik ben vol spanning om het dio errond te ontdekken
Suc6
Marc
 
Hey,

Bedankt allen voor de commentaren.
@Steven, normaal gezien staat de fender voor recht, het kan ook zijn dat dit een fotografische 'fout' is.
Maar ik zal nog eens nagaan voor de zekerheid. Steven, ik zal uw draadje doornemen.
@Aris, juist, ik ben veranderd van 'exlporer' naar Chrome nu. In de oude kon ik lustig posten...
 
Hey,

@ Steven, yep, dat is het maat, bedankt he... :) ;)
 
Gaarne gedaan. Bij mij is het al een reflex geworden...

Op foto nr.3 is de afwijking goed te zien. Het model staat bijna perfect binnen de vakjes op de mat, maar de fenders maken een hoek, alsof de rechtse lager staat dan de linkse.
 
Laatst bewerkt:
Prachtig werkje weer Swa.
 
Swaken,

Knappe upgrade, je ambulance ziet er goed uit.
Ben benieuwd hoe je deze gaat presenteren.

Mvg
airbus56
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan