Hoofdsponsor

1/35 Büssing L4500S & EMC Minen[WIP]

Erwin

V.I.P.
V.I.P.
Lid geworden
5 feb 2009
Berichten
10.340
Met het oog op een beurs annex wedstrijd in Mei wil ik deze doos eens opentrekken en kijken of we er iets deftig kunnen van maken.

attachment.jpg

Kit Ding-Hao Hobby, schaal 1/35, van een Büssing L4500S geladen met 2 Duitse EMC Minen. In de kit steekt ook het figuurtje in resin van een Kriegsmarine officier.

attachment.jpg

Uiterst gedetailleerde kit met een heel omvangrijk bouwplan en aan een gedetailleerde motor zal het niet ontbreken.

attachment.jpg

Bijna elke sprue is afzonderlijk verpakt, in totaal 6 + 1 klare voor de truck, 2 voor de mijnen.

attachment.jpg

Vinyl banden, resin onderstel voor de mijnen, resin figuurtje, PE en touw.

Kan niet wachten om er aan te beginnen.
 
Ik had deze beter ook gekocht op de Modelbouwdag, uiteindelijk heb ik de AFV Büssing zonder de goodies van Ding Hao nog duurder gekocht. Nu kan ik goed bij je afkijken. Dus de mijnen komen er ook echt op?
 
Succes met de bouw van deze kit.
 
Ik had deze beter ook gekocht op de Modelbouwdag, uiteindelijk heb ik de AFV Büssing zonder de goodies van Ding Hao nog duurder gekocht. Nu kan ik goed bij je afkijken. Dus de mijnen komen er ook echt op?

Je Steven, er zijn 2 mijnen voorzien in deze kit maar er bestaat blijkbaar ook nog een aparte kit met enkel 4 mijnen in.
 
Jawatte op den duur weet ik niet meer wie ik moet volgen , het zal hier weer feest zijn om te kijken
Suc6 makker
Marc
 
oei, weet niet of ik daar gelukkig mee ben, je lading is niet zo bootvriendelijk
Als je de lading goed vastzet kom ik wel eens voorzichtig piepen af en toe. :)

succes met de bouw van je truck
 
IK HAAT UITWERPPUNTEN !!!!

attachment.jpg

14 per chassisbalk, 4 per tussenbalk en nog veel meer op bijna alle onderdelen. Komaan zeg !!!!!
 
hebt ge juist geteld anders tel ze opnieuw
Verschrikkelijk he ik zou er ook van balen
Suc6 makker
 
Houd je een beetje van de straat, moet je maar denken
 
Dit lijkt mij een bewuste zet om bouwers aan het scratshen te krijgen... :laugh:
Ongelooflijk dat het bij deze kit zo erg is :ohmy:
Een merk om te mijden indien mogelijk dus :33:

Veel "courrage" :wall:
 
Een merk om te mijden indien mogelijk dus

Dat zou ik niet durven zeggen want het detail aan de buitenzijde is heel goed.
Vergeleken met de IBG Büssing die ik bouwde OOB is hier veel meer detail aanwezig.
vb.: bij de IBG zijn de louvres van de motor dicht en zou je ze moeten vervangen door PE maar hier zijn ze open gegoten en heb je dus geen bijkomend werk tenzij je het motorcompartiment open wil bouwen natuurlijk.
En geef toe, wie kijkt er nu naar de onderzijde van een model en aan de binnenkant van een chassisbalk? Het is maar voor mij persoonlijk dat ik het heel vervelend vind en ik het als een not-done beschouw.
 
Een merk om te mijden indien mogelijk dus :33:

Als ik kon, kocht ik alleen AFV (moederbedrijf van Ding Hao) hoor... Roundels of niet, het zijn zowat de beste kits. Maar er zit soms redelijk wat restplastiek aan vast.

En laat nu net de onderzijde belangrijk zijn voor mijn volgende project...
 
Goed om weten dat ik mijn mening moet herzien ;)
Hoe dan ook, ik denk dat het nog een lange tijd zal duren eer ik terug iets koop om bij de rest van de stash te stapelen 8)
Tenzij het een koopje is en/of iets wat mijn hart doet sneller kloppen :laugh:
 
zeg voor dat beetje ...:D
Toch een mooi project en volg met aandacht.
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan