Hallo beste bezoeker Als je dit leest betekent het dat je nog niet bent geregistreerd, er zijn toch een aantal voordelen door te registreren in onze vriendenclub, je kan er vele vragen stellen over uw project, je kan je foto's op het forum plaatsen en tonen, en er is een live chat functie, en nog vele meer mooie dingen om te zien. Registreer vlug, het is gratis :) Click here Onmiddellijk na registratie krijg je van het forum een E-mail om je registratie te activeren, vergeet dus niet je mail te bekijken. Ons forum is een actief forum, dus mensen die 7 dagen na registratie nog geen post naast hun naam hebben, worden terug delete, we doen een ledenstop als we 700 actieve leden hebben, we zitten op 450 ongeveer. Mvg
1/35 Büssing L4500S & EMC Minen[WIP] - Pagina 6
Pagina 6 van 6 EersteEerste ... 23456
Weergegeven resultaten: 76 t/m 87 van 87

Discussie: Büssing L4500S & EMC Minen[WIP]

Standaard

Hey,

Ja, de buitenfoto’s zijn gewoon prachtig, knap model geworden zulle....
    Terug eentje voor in de collectie, tenzij je er iets gaat mee doen, vignette, diorama...

Standaard

Erwin , nu zie ik pas de pracht van deze camion in de buitenlucht komt alles tot uiting , ik zal blij zijn als ik hem in het echt kan bewonderen
    Gert
    Marc
    Met passen en meten word veel tijd verscheten wie het niet doet werkt niet goed

Standaard

Deze morgen eens enkele buitenfoto's genomen van de 3 zeemijnen die nu al afgewerkt zijn. Redelijk vroeg genomen en dus wat last van de stand van de zon en de schaduwen indien ik er tussen zou staan. Zal later nog andere foto's nemen.

Op de voorgrond één der resin paletten waar de zeemijnen moeten op staan tijdens transport.

Transportmodus op pallet en zonder de ontstekers.

Elke zeemijn krijgt een nummer.
    Heb een beetje verwering aangebracht aan de verf door drybrushing met gun metal en wat brown wash.
    Share your knowledge, it's a way to immortality.

Standaard

Het is gelukt, ik beschouw hem als afgewerkt.

Büssing geladen met vier EMC mijnen in transportmodus. Foto's genomen in zonlicht.

De zeemijnen blinken in het zonlicht maar zij zijn allemaal gespoten in satijn vernis.
    De twee overige zeemijnen (met hun ontstekers) zullen later verwerkt worden in een nog op te starten projectje.

Goede topic beantwoorder

Standaard

Knap resultaat, Erwin. Waarvoor stond de aanduiding "T" op de wielkap?

Standaard

Prachtig resultaat Erwin
    Pascal

Standaard

Erwin hij is schitterend geworden, proficiat
    Groet Aris.

Werk voorbereiders bereiden voor, voor dat er iets is, om voor te bereiden.
    Komt het idee, dat is voor bereid, even uit de kast pakken.
    Gedachten zijn wel krom, onnavolgbaar, maar binnen 5 minuten, ligt het voorbereide plan op tafel

Standaard

Prachtig afgewerkt model Erwin.
    Gaan we deze op de ledendag te zien krijgen?

Goede topic beantwoorder BUZZY10719's schermafbeelding

Standaard

Mooi model en knap gebouwd.
    Ikke Dus

Standaard

Dank voor de reacties.

@Steven: ik weet niet waar de T voor staat, mijn beste gok is de T van Transportkompanie maar het is maar een gok. Ik veronderstel dat deze kit dezelfde decals heeft van de AFV kit en daar staan slechts 2 Kriegsmarine versies op waaronder deze met de T maar op het bouwplan geen enkele uitleg hierover.

@Beyond: ja, hij komt mee, moet er toch ne keer met uitpakken hé.

Standaard

Nu zie ik de verwering beter , ziet er weer uitmuntend uit
    Typisch iets voor u he Erwin
    Marc
    Met passen en meten word veel tijd verscheten wie het niet doet werkt niet goed

Pagina 6 van 6 EersteEerste ... 23456

Publiceer dit draadje en maak Modelbouw@BE bekend op:

Publiceer dit draadje en maak Modelbouw@BE bekend op:

Regels voor berichten