Hoofdsponsor

1/24 Audi R-8 [wip]

Schaal 1/24 - 1/25

coachke

Well-known member
Reporter
Lid geworden
14 apr 2014
Berichten
10.832
In het jaar 2006 komt Audi met een indrukwekkende auto de R-8 een concurrentiële sportwagen die de strijd tegen de grote sportwagen merken moet aangaan
Het chassis van deze wagen is volledig uit aluminium vervaardigt , ook de 15% van de onderdelen zijn gemeen met onderdelen van Lamborghini wat dan ook eigendom van Audi is
In 2006 kwam deze bolide uit met een 4200cc FSI V-8 met 420pk uit de R-8 's zijn allemaal quatro uitgevoerd en halen zo maar eventjes een top van 301km/h
Nu in 2009 was het nog niet genoeg voor Audi en brengen de R-8 met een nieuwe motor een V-10 5200cc FSI , er stond een diesel versie op stapel met een V-12 6000 cc en 500 pk , die nog sneller was maar is er spijtig genoeg niet gekomen
Hiermee beste vrienden ga ik nu starten
De boxart


attachment.jpg



De inhoud


attachment.jpg


attachment.jpg







attachment.jpg



attachment.jpg


attachment.jpg


Zo dat is het dan tot een volgende
Marc
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Mooie wagen en heb er weleens een keer in gereden wil best wel voorruit :)
 
Heb op het punt gestaan deze te kopen Marc , toch niet gedaan. Ga eens afwachten wat jij ervan maakt en dan eens verder kijken , wordt hij mat zoals op de boxart af ga je hem lekker doen blinken ?


Grtzzzz Modest.
 
Lekker blinkend ben tegen mat en zwarte velgen maakt een auto kapot vind ik
 
Zwarte velgen zijn mooi Marc alleen mogen ze niet volledig zwart zijn, liefst wat alu erbij of anders een meer antrcietzwart is ook mooi , maar elk z’n smaak hè Marc.

Grtzzzz Modest
 
Dank jullie voor uw beginnende reactie

@Modest daar zeg je wat met een chromen ( gepolijste ) rand dat vind ik geweldig of antraciet ook ok maar volledig zwart " not done '
Marc
 
Heel veel succes met deze
 
Ik volg,veel succes met deze.
Marc S.
 
Gisteren me bezig gehouden met de motor , redelijk gedetailleerd moet ik zeggen , eerst het motorblok tezamen gekleefd om hem daarna in de alclad primer te zetten om vervolgens in aluminium kleur te spuiten

attachment.jpg



attachment.jpg


nog wat info


attachment.jpg


hier is de motor zo goed als af



attachment.jpg



attachment.jpg




attachment.jpg



attachment.jpg


Deze mag nu wat uitrusten ( uitdrogen )
Grt
Marc
 
Thanks modest , straks wat beelekes van het instrumentenbord
Kom je zondag naar MiniWheels ?
Marc
 
Na een heftige week van over en weer rijden heb ik toch nog iets kunnen doen
Namelijk ik heb een bij jobke om mijn modelbouw te sponsoren in een goot tankstation met carwash gewoon de boel 1 x per dag proper houden en zien dat alles goed werkt , maar dat is minstens 20 minuten rijden van bij mij thuis nu woensdag bericht gekregen van mijn collega dat er in de nacht ervoor ingebroken was , akelig om zien , de reset van de dag ervoor gekraakt nu mijn collega is een nachtmens en die gaat steeds laat naar het station rond 23 uur en die had juist alle geld eruit gehaald en dat maakt dat er maar 20€ in de betaal automaat zat , dus ik moest naar ginder omdat ze een nieuwe computer kwamen plaatsen , mijn collega werkt overdag nog in het fort van Breendonk dus die kon niet weg
Eens daar aangekomen de deur van dat lokaal daar hadden ze gewoon het slot afgebroken en zo de deur licht beschadigt , maar het afgeschermde computer gedeelte daar hadden ze lelijk op thuisgehouden een kast in roestvrij staal van ongeveer 50 op50 cm die hadden zodanig op geslagen dat die helemaal vernield was en krom , ok dat was hersteld
In de namiddag belde mijn collega dat er weer iets mis was de betaal automaat gaf voor 5€ 15 jetons en voor 20€ nog meer dus ik terug naar ginder , heb de automaat moeten afsluiten , heb wel te horen gekregen dat die gasten een hele toer gemaakt hadden en verschillende carwashes gekraakt hadden
Dan ben ik nog eens terug moeten gaan de dag erna omdat alle lansen losstonden , het tankstation is maar een dikke maand open dat is ergens normaal en zo was Coachke weeral goed op de baan , nu vanavond moet ik gewoon als onderhoud even over en weer, daarom wat minder tijd om te bouwen
Ok mannen terug modelbouw
Het instrumenten paneel zat aardig wat werk aan en het is aardig gelukt al hoewel je er weeral niet veel van zal kunnen zien he

attachment.jpg



attachment.jpg

Dat was het voor nu even , het chassis en ophanging steekt ook in mekaar maar daar is op dit ogenblik niet veel te zien
 
Ok dan heb ik me vergist bedankt Filip ,ik had er goed gestaan , ik dacht dat ik het gelezen had in het ipms magazine
Thanks
 
Tja Filip raar is het wel want hoe ik aan die datum gekomen ben weet ik echt niet want in de IPMS tijdschriftjes staat het er niks van in
Ben blij dat ge me het gemeld heb , inderdaad ik had ginder gestaan
Duizendmaal bedankt
Marc
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan