Hoofdsponsor

1/350 Bismarck [wip]

Je romp ziet er heel goed uit, prima gedaan.
Wat de verdere opbouw betreft moet je eens goed kijken naar je tweede foto:
- het bovendek sluit niet goed aan op de opstaande wanden, dit moet je beter aanpassen tijdens een dry-fit.
- aan de trap is er nog een plastiek overschot (onderste trede) te zien dat je best eerst verwijderd.

Erwin,
Ik heb dat ook gezien aan het bovendek, had het maar opgemerkt als alles in elkaar gelijmd was. Wat bedoel je met “aanpassen tijdens een dry-fit”


Dat stukje onderaan de trap moet ik nog in een uitsparing steken in het dek.

Ik moet zeker leren niet te rap te werken bij modelbouw!

Bedankt voor je hulp!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Dry-fit betekent gewoon dat je de passing uitprobeert voordat je de lijm bovenhaalt. Als dit op het laagste dek voorkomt, kan je dit nog plamuren, want de Bismarck had over een groot deel van de opbouw een zwarte strook verf tegen het dek aan.

attachment.jpg

Hoger op de opbouw zal je het moeten aandrukken met een schroef.
 
Erwin,
Ik heb dat ook gezien aan het bovendek, had het maar opgemerkt als alles in elkaar gelijmd was. Wat bedoel je met “aanpassen tijdens een dry-fit”


Dat stukje onderaan de trap moet ik nog in een uitsparing steken in het dek.

Ik moet zeker leren niet te rap te werken bij modelbouw!

Bedankt voor je hulp!

Een Dry-fiy kan je doen door met tape alles tegen elkaar aan te plakken, met een verwijderbare lijm. Dat er net 10 delen die uit elkaar vallen, op de juiste manier samen komen (en blijven), en je maar 1 hand nodig heb.
Een foto is een verschrikkelijk ding, die laat nou net de dingen zien, die jij niet opmerkt. Dat is als een vrouw zonder make-up op de foto. <moet je om half zes eens proberen....Maar juist wel de dingen die je heb gemist , of onopmerkzaam in het geheel juist het extra geven.
V
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan