Hoofdsponsor

Anders / onbekend World War Toons [wip]

BUZZY10719

Well-known member
Registered
Lid geworden
26 aug 2012
Berichten
2.331
Hier mijn collectie van World War Toons.

Toons

attachment.jpg

Gealieerde

attachment.jpg

Duits

attachment.jpg
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bedankt, zijn leuke kitjes om te bouwen.
Je kan je verstand gewoon op 0 zetten en bouwen daar ze niet echt realistisch gebouwd moeten gebouwd moeten worden.
Dit is de volledige collectie die ze tot nu uitgebracht hebben.
(De kerstversie is ondertussen bijna niet meer te vinden)
Er zijn ondertussen al resin ombouwkits van "retrotracks" op de markt zoals om van de Panzer III een Stug III te maken (heb ik ondertussen) en om van de Panther een "Panther smalturm" te maken (bijna klaar).

attachment.jpg

(Enkel nog decals op zetten)
 
Laatst bewerkt:
Daar ik een turret van een World War Toons over had doordat ik de panther omgebouwd had naar een smalturm was ik iets aan het zoeken wat ik er mee kon doen.
Met behulp van de 3D printer dan maar een turretbunker gemaakt met volgende resultaat. (Moet wel nog een likje verf hebben).

attachment.php


attachment.php
 
geen foto's jammer genoeg van die pantherturm.... ik vind deze wel geinig om te zien, maar enigszins wel een beetje jammer dat je de details niet een beetje schildert.
 
Je hebt gelijk Silenos wat de details nog moeten bijgeschilderd worden. Is dus een van de volgende stappen aan de smalturm. Ook decals moeten er nog op komen.
Ik heb blijkbaar inderdaad vergeten om er foto's bij te voegen.
Hier dan de foto's. De bunker heeft ook al zijn eerste kleurtje gekregen.

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg
 
Ik heb ook de ombouwkit om van de Panzer III een Stug III te maken.
Hierdoor natuurlijk ook een PIII turret over, dan nog maar een bunker en nu ene met 2 schuttersputten in.

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg
 
Dat zijn hele leuke kitjes van Meng. Prima om extra te detailleren, dit is een voorbeeld gebouwd door Scanmandan :

Panzer%20III%2020-L.jpg

Panzer%20III%2021-L.jpg

Groeten

Pascal
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan