Hoofdsponsor

Minion&Co [DONE]

Weet niet of ik er echt weg van ben wat niet weg neemt dat ik graag volg naar waar dit gaat :$:D

Ben er zelf ook niet weg van Pascal maar het is out of youre comfort zone dus maken we er maar wat van :)
 
De eerste hoofdrolspeler is voor 99% gereed, deze even simpel geschilderd, gewoon omdat het kan :)

9ef95ead7a2d61bca5cbc11e4e4d816b.jpg
 
Thnks Coachke en is zeker een leuk kereltje :)
 
Het mechje gaat al aardig opschieten en zal op mijn knieën vallen als dat stuk ellendige plastic af is, om de haverklap spring er een naad open en waarschijnlijk door de polycaps die iets teveel spanning uit oefenen op de plastic delen :(

De rubberen delen moeten nog afgemaakt worden en hier en daar een ongewenste vlek weg werken ;)

3d3b66b2ed31df7624db314a8e9795a9.jpg

9666a5a178f62fddce64a51dea8ef699.jpg
 
jammer van het openspringen, misschien gewoon de lijn accentueren als een naad in plats van te proberen camoufleren...

Mooi werk aan de voeten. met een sponsje gewerkt hiervoor?
 
Dun stukje styreen er tussen kleven?

Ziet er anders wel aardig uit...voor een robot... :laugh: ;)
 
Ron het idee is enorm prachtig spijtig dat het niet 100%lukt
Suc6 met de verbeteringen
Marc
 
Bedankt voor de reacties heren :)

@Silenoz, Ja is inderdaad jammer van die naden. De voetjes zijn inderdaad met de spons gedaan.

@Beyond, Een stripje plastic is inderdaad de juiste oplossing voor dit probleem alleen als ik het nu nog zal doen zal ik alles weer opnieuw moeten spuiten omdat er al diversen washes/fiters opzitten en dat krijg je nooit goed bijgewerkt :(

@Coachke, Ach spijtig, leuk is niet maar lig er niet echt van wakker omdat het totaal niet mijn ding is en als straks alles klaar is word hij goed bewaard in het ronde archief :tongue:
 
Wel ik, heb ook een ronde archief plaats :laugh:
Ik ben er niet weg van en volg daarom in stilte.
En als het uw ding niet is word het moeilijk om al uw energie er in te steken maar bravo dat je dit doet Ron.
 
Thnks Pasca,l het is inderdaad een model waarvan ik denk waarom ben ik er aan begonnen :laugh: maar ja dat is dus ook de opzet van deze groepsbouw dus dan maak ik het ook af al is het resultaat ver beneden peil.
 
Ron dapper doorzetten, vanzelf komt hij niet af
 
Ik vind het weer prima nog nooit zo`n projectje gehad wat me tegenstond maar ja als je A zeg moet je ook B zeggen en afmaken die hap ook al is niet naar mijn zin, wat ook wel te zien is :) Had gelukkig nog een gebruikt grondplaatje liggen dat gebruikt kon worden.
Dus projectje eens maar nooit meer :laugh:

5941ddc17371f5bef73eca3893b22f3b.jpg

af85667eee967840a93bae95409913d9.jpg

e80d3bb1ccd56cda57a7b38526282df5.jpg

8fb694e6884dceebfe1a6a6f12730fe5.jpg

9c340cd7bc8935c5ec266ce3f254fbee.jpg
 
:laugh::laugh::laugh:
Dat is een mooike geworden Ron
Wellicht niet naar je voldoening, maar de opzet maakt veel goed.
Ik vind het geslaagd...

Applaus
 
niettegenstaande je idee erover, maar mooi vormgegeven, en nodigt uit tot gniffelen. Geslaagd zou ik zeggen...
 
Bedankt voor de reacties en en gniffel en een lach maakt het het voor mij dat ik toch een beetje bereikt heb wat wilde :)
 
Hahaha ik vind hem ook heel leuk geworden, heel mooi idee, en heel geslaagd.
 
Thnks Aris en daar gaat het om eens wat te lachen
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan