Hoofdsponsor

Dolfken Bruinhemd [DONE]

Hey Erwin gij zijt ook een manusje van alles he
Knappe prestatie
Marc
 
Tijdje geleden dat ik hier nog gepost heb. Bedankt voor de reacties.

Kleine update van hoe onzen Dolf er nu bijstaat:

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

Zeker nog niet afgewerkt, op- of aanmerkingen altijd welkom.
 
Deze groepsbouw is bijna afgelopen en ik wil hierbij mijn bijdrage dan ook afsluiten.
Voor mij zit Dolfken Bruinhemd er op, als ik er nog veel aan kom ga ik hem (zeker) verprutsen.
Heb ook vastgesteld dat er naden te voorschijn komen in het model; naden die ik voorheen nochtans mooi weggewerkt had (dacht ik toch).

Heb deze avond nog foto's genomen met flits maar zoals reeds dikwijls vermeld is: ik vind Dolf er beter uitzien zo dan op de foto's die mijns inziens té veel details weergeven.

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

Al bij al, voor mijn eerste buste ben ik vrij tevreden.
Misschien niet het simpelste onderwerp of het beste als beginner maar we hadden het liggen en het is nu toch afgewerkt geraakt.
Komt er nog ooit een andere buste? Zeg nooit nooit en ik heb hier nog een Dolfken liggen maar als die ooit zal aangepakt worden zal het vermoedelijk een oefening worden in marmer schilderen zoals de Griekse of Romeinse bustes.

Tot zover mijn bijdrage aan deze groepsbouw.
 
Netjes en mooi geworden, mag je trots op zijn
 
Voor een eerste buste mag je tevreden zijn Erwin, dus proficiat met deze 'first' eNseHX.gif
 
Erwin ik weet niet hoe ik het moet schrijven of zeggen , maar ik vind het goed en te weten dat een gezicht schilderen 1 van de moeilijkste zaken zijn in de schilder wereld
Knap man , zelf moet ik er niet aan beginnen
Op naar de volgende buste
Marc
 
Als je de ogen nog een keer aanpakt, komt het zeker goed met deze buste. Gebruik niet puur wit rond zwarte pupillen, je moet het geheel wat afzwakken door bij te mengen met bijvoorbeeld lichtblauw. Ook het rechteroog iets bijwerken aan de buitenhoek, waar teveel wit zit zodat de pupil hier niet in het midden lijkt te zitten, waar ze waarschijnlijk wel zit. De huidskleur en het kapsel vind ik al prima zo.

Ik opteer voor de andere buste een zombieversie!
 
Zeker een verdienstelijk resultaat voor de eerste keer en wil hem wel eens in het echt zien.
 
Wel Pascal ik hoop van niet " in het echt " zo ne brave was hij toch niet he :dry: :wave: grapje
Ik wil de buste ook wel zien tijdens onze volgende leden dag of eerder op een beurs
Marc
 
Niet slecht, zeker niet voor een eerste. Het uniform vind ik te uniform om eerlijk te zijn...
 
looking good ;)
heb deze ook nog ergens liggen (paar exemplaren), binnekort toch eens aan beginnen
 
Hey E,

Ja, dat lijkt me op het eerste gezicht wel goed te zijn. We allebei dat dit geen gemakkelijk ding is om af te werken.
Ik heb hem ook liggen en waag me er voorlopig nog niet aan.
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan