Hoofdsponsor

Daf XF105 Smoky jr (1/24) [Wip]

Zoals ik al zei afgaande van de foto`s van de echte truck is het geen normale lak die erop zit, maar jouw model en doe wat je zelf wil ik slaap er niet minder om en gaf alleen een tip over de kleur en jou de keuze wat je er mee doe.
 
Ik heb vanmorgen twee proefstukken gespoten om het rood te kiezen, geen van beide zijn echt vergelijkbaar met de lak de echte showtruck, maar ik ga voor wat ik het mooiste vind.

attachment.jpg

Ik denk dat jullie wel weten welke van de twee het zal worden ☺
 
Zelf zou ik voor gloss 20 gaan :)
Benieuwd wat jou keuze is ;)
 
Ik vind de gloss 20 ook de sterkste van de 2...
 
Het zal idd de Humbrol gloss 20 worden. Op de foto komt het kleur niet echt tot zijn recht, maar in het echt lijkt het heel sterk op die suikerappels.
Morgen krijgen de zijpanelen (skirts?) en de spatborden hun eerste laagje.
 
Dit zal dus mijn bijdrage worden aan deze groepsbouw, hopelijk zonder de nare familiale ervaringen die zich tijdens de vorige hebben gemanifesteerd.

In mijn openingspost had ik het dus al gezegd...

Diegenen onder jullie die mij ook FB volgen weten het wel al.

Helaas begint ook dit jaar alweer barslecht.

Zondagmorgen, op mijn verjaardag dus, werd ik omstreeks zes uur wakker van mijn GSM... mijn vader is gestorven.

Het spreekt voor zich dat ik de komende weken weinig of geen tijd zal hebben voor modelbouw afgezien dan nog van de zin.
 
Dany onze innigste deelneming in dit zware verlies , veel sterkte aan u en uw familie
Marc
 
Gecondoleerd Dany.
Concentreer je nu maar eerst o de belangrijke dingen.

Peter
 
Innige deelneming.
Zorg voor jezelf en je naasten...
 
Danny gecondoleerd met het verlies, heel veel sterkte de komende tijden.
 
Onze deelneming Danny en veel sterkte gewenst.
 
Innige deelnemening en veel sterkte voor jou en je familie ...
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan