Hallo beste bezoeker Als je dit leest betekent het dat je nog niet bent geregistreerd, er zijn toch een aantal voordelen door te registreren in onze vriendenclub, je kan er vele vragen stellen over uw project, je kan je foto's op het forum plaatsen en tonen, en er is een live chat functie, en nog vele meer mooie dingen om te zien. Registreer vlug, het is gratis :) Click here Onmiddellijk na registratie krijg je van het forum een E-mail om je registratie te activeren, vergeet dus niet je mail te bekijken. Ons forum is een actief forum, dus mensen die 7 dagen na registratie nog geen post naast hun naam hebben, worden terug delete, we doen een ledenstop als we 700 actieve leden hebben, we zitten op 450 ongeveer. Mvg
1/24 - 1/25 Tin Lizzie Ford T Speedster 1913 [DONE ] - Pagina 2
Pagina 2 van 6 EersteEerste 123456 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 16 t/m 30 van 78

Discussie: Tin Lizzie Ford T Speedster 1913 [DONE ]

Standaard

Heb tussendoor nog wat kunnen doen en ….. geprobeerd
    Na even zoeken ben ik erop uit gekomen dat er veel hout aan een Ford t gebruikt werd daar de beschrijving licht bruin voorstelt dus even geëxperimenteerd met kleuren bruin , in mijn ogen ok maar wat in jullie oogjes ?

De vloerplaat en de bevestiging voor de brandstoftank

Even jullie reactie aub
    Marc
    Met passen en meten word veel tijd verscheten wie het niet doet werkt niet goed

Standaard

Het opstaande stuk heeft een iets andere kleur dan de bodem, maar het ziet er wel hout uit

Standaard

Dat kan maar daar komen twee zeteltjes bovenop dan zie je er niet veel meer van
    Thanks voor de reactie

Standaard

Zal niet weten waarom het het niet zal kunnen twee kleuren hout misschien aan een nieuwe voorraad hout begonnen. Maar ziet er goed uit.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ron Bekijk bericht
    Zal niet weten waarom het het niet zal kunnen twee kleuren hout misschien aan een nieuwe voorraad hout begonnen. ...
    Het kan inderdaad Ron, maar wou het meegeven omdat Coachke soms problemen heeft met de kleuren...
    Verder niets dan lof, ziet er zeer mooi uit

Standaard

Ziet er toch geslaagd uit Marc.
    Pascal

Standaard

Ahwel dat vind ik nu tof dat er iemand op let bedankt
    Ron , Xavier en Pascal erg bedankt
    Marc

Standaard

Het verschil van kleur in hout gebruikt bij de Ford T is niet uitzonderlijk Marc, heb hierover reeds melding gemaakt bij de bouw van mijn Ford T Truck uit WO1.
    Henri Ford had opdracht gegeven om het hout gebruikt bij de levering van onderdelen door toeleveringsbedrijven zoveel mogelijk te hergebruiken in de T om op die manier de prijs te kunnen drukken. Hij wou persé de goedkoopste autofabrikant zijn en blijven. Meen dat Chevrolet toen de tweede in lijn was dus hij moest er voor zorgen dat alles zo goedkoop mogelijk uitgevoerd werd en daarbij toch ook nog wat winst maken.

Wat het model betreft vind ik het hout toch goed geslaagd hoor!
    Share your knowledge, it's a way to immortality.

Standaard

Wow leuk jullie commentaren het was voor mij maar de tweede x dat ik zoiets doe de eerste keer was bij de Mini en dat was een heel klein stukje dashboard
    Geeft de moed om weer verder te gaan
    Marc

Standaard

Ik sluit me aan bij de anderen.Het is heel mooi gedaan.
    Marc S

Standaard

Beste vrienden heb tussen de soep en de patatten nog wat verder kunnen doen , heb een dry fit gedaan van de stukjes die al gespoten zijn
    De radiator is reeds gekleefd de rest zitten los
    Ik vind het zelf dik in orde
    Kijk maar

Thats all folks

Standaard

Ziet er al aardig strak uit coachke.

Standaard

Ik hoop het ook en bedankt voor uw reactie
    Marc

Standaard

Mooi heel mooi
    Groet Aris.

Werk voorbereiders bereiden voor, voor dat er iets is, om voor te bereiden.
    Komt het idee, dat is voor bereid, even uit de kast pakken.
    Gedachten zijn wel krom, onnavolgbaar, maar binnen 5 minuten, ligt het voorbereide plan op tafel

Standaard

strak in de lak amai.
    Pascal

Publiceer dit draadje en maak Modelbouw@BE bekend op:

Publiceer dit draadje en maak Modelbouw@BE bekend op:

Regels voor berichten