Hoofdsponsor

1/24 Tin Lizzie Ford T Speedster 1913 [DONE ]

Schaal 1/24 - 1/25
Mooie uitleg van wagen en mooi werk.
 
beste kameraden ik heb een tip voor de mensen die al eens iets laten vallen ( ikke dus )
Wel de oplossing is heel eenvoudig , neem een keukenhanddoek of een andere doek span die gewoon voor u aan uw werktafel- blad met twee knijpers of mini sergantjes op de hoeken van uw doek , zodanig dat er tussen uw benen een rechte flap hangt , leg deze gewoon op uw benen , ikzelf ga nog een stapje verder ik steek die gewoon tussen mijn broeksriem of elastiek van mijn jogging , je zal nooit meer hoeven te zoeken , tenzij het onderdeeltje weg vliegt
grt
Marc

Marc grap met u kan ik de draak steken.


Ik ben gisteren met iemand uit een buurland uit eten geweest, Hoe kom je aan die krassen aan je gezicht? Nou hij ging met mes en vork eten. Dit is wel een schot voor open doel. Maar okee ik heb nu ook een schort om, en de rechte flap, als het koud is, tsja dan zijn het sergantjes. Maar dat is om mijn bovenbenen waar ze bij elkaar komen tegen de sneeuw te beschermen. Amaai als je onderdeeltje weg vliegt, 1 cm sneeuw...
 
Laatst bewerkt:
Al bij al is dit een ford model wat mij aanspreekt ,en ik heb ze al gemaakt op 1/35 schaal helaas heb ik teveel modellen al staan van de legercollectie en de plaatsen zijn beperkt anders zou ik overwegen om zulke ford modellen te gaan bouwen in versies..knap werk in ieder geval marc.
 
Beste kameraden de Ford T is eindelijk af geraakt , maar het topic is nog niet klaar er komt nog iets bij dat ik in mijne kop voorbereid heb
Het was een leuk kitje om te doen maar zeer fragile niks voor mijn grove handen , maar het is toch gelukt
Oordeel zelf maar

attachment.jpg


attachment.jpg


attachment.jpg


attachment.jpg


attachment.jpg


attachment.jpg



attachment.jpg



attachment.jpg


attachment.jpg




attachment.php



attachment.jpg
 
Laatst bewerkt:
Leuk karretje geworden.
 
Hij is inderdaad mooi geworden,heb hem gisteren in het echt kunnen bewonderen.
Marc S.
 
Merci vrienden het was ook prettig om deze te bouwen
Marc
 
Helemaal niet mijn ding, maar mooi resultaat Marc 👍🏻

Grtzzzz Modest.
 
Mooi resultaat van een mooie auto Marc.
 
Auto's zijn ook mijn ding niet, maar.....

Deze is prachtigApplaus

Grtz.

Luc8)
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan