Hoofdsponsor

1/72 Sd.Kfz.186 Jagdtiger [DONE]

ERVARING
Redelijk wat ervaring
BOUWWIJZE
Out of the box
BOUWBUDGET
Geen extra budget
BOUWSTATUS
Afgewerkt
COMMENTAREN
Commentaar en tips zijn altijd welkom
Xavier geweldig gedaan ,zoals je nu al wel weet dat ik niks van militair afweet he maar onnozel opmerkingske de achterzijde van zo een beest zeker aan de uitlaten moet dat daar niet wat zwarter zijn van de roet uitstoot ? Zoiets moest vermogen leveren en dat gaf toch veel roet uitstoot he
Verder voor mij een dikke dikke gouden beker
Proficiat zenne
Marc
 
... maar onnozel opmerkingske de achterzijde van zo een beest zeker aan de uitlaten moet dat daar niet wat zwarter zijn van de roet uitstoot ? ...

Daar kan ik nog voor kijken...
Bedankt voor de opmerking ;)
 
Xavier,

Jawade, wat een werkje man. Knappe uitvoering, en je hebt de tips zeker al goed gebruikt... toppie... ;)
 
Goed bezig Xavier.
Met zo veel vuil op de wielen en aan de achterkant zou ik toch opteren om jouw ondergrondje iets dieper te maken en te voorzien van redelijk wat natte modder want dat is nu precies wat al die vlekken op de achterkant voorstellen.
Let er wel op dat natte modder ietwat blinkt en dus zal je ook op je tank met wat blinkende vernis moeten werken.
 
Kan alleen maar zeggen , dat dit een knap model aan het worden is Chapeau !
 
Merci merci :01:

attachment.jpg

Er moest een keuze gemaakt worden voor de basis.
Een kader of een sokkel?
Ik kon maar geen inspiratie vinden om het kader op te vullen... Na beraad bij mezelf dan besloten om de sokkel te gebruiken.
attachment.jpg

De chippings die met de spons-methode werden aangebracht hier en daar nog iets diepte gegeven door er nog een krabbel/puntje op te zetten met een potlood. Eveneens langs de scherpe randen met het potlood eens gepasseerd.
attachment.jpg

Dankzij Coachke niet vergeten om de uitlaten nog wat zwart te maken
attachment.jpg

De tracks zijn verzonken in het ondergrondje, zoals Erwin ook had opgemerkt
attachment.jpg
 
Eindfoto's

Rest er mij nog enkel de eindfoto's te posten om jullie even mee te vervelen :laugh:

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

Alvast bedankt om te komen kijken en om jullie bevindingen en tips na te laten.
:wavey:
 
Hey Xavier,

Waouw, top model man. IK zou ook voor de sokkel gekozen hebben, het heeft meer 'cachet'... ;)
Verwering is top en ja, de tracks zitten mooi in de modder, gewoon een prachtmodel.
Zet hem maar in ergens waar je wilt, je prijs pakken... ;)
 
Mooi model geworden maar als ik je foto's van de rechterzijde van de tank bekijk dan zie ik daar een opening onder de tracks ter hoogte van het eerste en vierde wiel.
Dat staat niet netjes en zal dus best wat bijgewerkt worden want het doet afbreuk aan het geheel.
 
Ziet er netjes uit X.
 
... dan zie ik daar een opening onder de tracks ter hoogte van het eerste en vierde wiel....

Dat had ik opgemerkt tijdens het nemen van de foto's en is intussen al dichtgemaakt ;)
Toch bedankt voor het opmerken, mocht ik er zelf niet op gelet hebben.... ;)

Merci Camaro69
 
Merci D-Day en Debart :D
Het hoeft niet altijd groot te zijn hé :nowink:
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan